Sunday, February 09, 2014

++susah tido malam++

Assalamualaikum..
Selamat petang~!!!!

While im writing this,my two sweethearts are out for buying foods..ahad biasanya aku akan masak lauk yang menarik dan mencabar(amboih ayat kau!) Tapi harini kuali maintain tergantung kat dapur.sebabnya pagi2 tadi dah keluar g breakfast ngan mak abah and keluargaku tersayang.rasa macam kenyang tersangat plak after sarapan..huhu.so tanya encik suami samada dia nak makan ke tak..dia pon cakap benda yang sama..tanak makan tengahari.kenyang melampau katanya!hihi.so sudahnya aku just masak untuk haiqal.goreng kuetiaw tonggek ja..

La ni aku susah betol nak tido malam.rasa tak selesa dan panas semacam..aku suspek ni mesti disebabkan hormon ibu mengandung..masa ngandungkan haiqal dulu pon aku rasa panas satu badan.nak2 bila perut dah masuk 6bulan.huhuhu.malam2 buka aircond and kipas serentak untuk sejukkan badan.kesian suami tido berbungkus menahan sejuk..apa yang merisaukan aku adakah prestasi keja akan terganggu..confirm!
siang mengantuk, malam berjaga.elok sangatlah bait lagu tu ngan aku skang ni.

Jeles tengok dua beranak tu tido memalam..kadang bersahutan dengkurannya sebab dua2 selsema!hahahaha!bila datang pagi je aku rasa mata aku rabak semacam.huhu.nasib haiqal tak berapa merap macam mula2 dia balik dari jitra haritu.kalau tak lagi besarlah eyebag panda.-___-

No comments:

Post a Comment