Tuesday, May 18, 2010

++abeh satu exam++


salam...
fuhh,,,arini selesai 1 paper..
gile tough kot exam td..smpai naik lenguh tangan aku menggoreng jawapan..
encik pensyarah..sile la terima jawapan aku yg rasanya agak2 ok tu ye...
bha ha ha..=)
arini balik dr exam terus g melantak kt kedai cik ma...
makan nasi ayam n pau..
huhuh.aku makan dah tak tengok kiri kanan dah..sedar2 aku abeh makan dulu..
padahal aku makanan aku sampai lambat dari orang lain..apakah tndanya tu??
nampak sangat tension..
masa jawab exam td terbatu-batuk plak aku
abeh memecah kesunyian satu dewan yg masa tu ngah senyap sunyi nk jawab exam..
malu dowh..du..du...du...
MySpace
tp nk wat mcmana gatal tekak kot..
pedulik hape aku..huhuhu..
smpaikan ada sorang lecturer tu datang kt aku nk bg kertas sbb die ingatkan aku wat batuk2 tanda nk kertas..
bole ek mcmtu..hisy...ape2 jela..janji die happy ngan caranya..kuangkuang..





kt kaki ada nota::
-agaknya kalo aku batuk lagi kuat ntah2 aku dapat patploh helai kertas kot...nk try la nnti dalam paper AR..

1 comment:

  1. batukla kuat2.mana tawu batuk u boleh keluarkan jonkong emas selain dr kahak hijo.;D
    jgn marah aa...tak comel dah nnt.

    ReplyDelete