Friday, May 07, 2010

++hari malas seisi rumah...++


assalamulaikumwarahmatullahiwarakatuh...~
hah.amek ko...salam penuh aku bagik..
sape2 yg tak puas ati lg cara ku bagi salam meh aku lepuk laju2..nk?
MySpace

********

arini semua orang menempek je kt umah.masing2 jadi koala bear...
ahahaha,,tu je perumpamaan yg bole aku kasik.
sbb kitorg jadi sangat malas..malas...n malas nk bergerak...
kalo gerak pon ngan kadar slow motion..du..du..du...
even nk keluar g makan pon malas.
--kete ade 2..moto pon ada 2 kt umah..but still malaih...blur--

spatutnya tengahari td g mkan..tp tak jadi..sbb cuaca panas sangat..*bajet puteri lilin awh*
padahal mmg kami da sedia gelap da pon..ibarat umah takde letrik..ekekekke...
it may take some times to get even skin tone i guess..
awww..~ttbe mcm nk jual produk plak.heh.


bak kata cik amy pasal kemalasan yg melanda arini...

"nk mengesot ke kiri n kanan pon malaih.huhu."


so smpai ke sudah mmg tak kua makan...
last2 aku n cik amy masuk dapur masak.
tp masak megi jelaa..ahahaha...syukurlaa...at least ade gak makanan untuk lapik perot.
ptg td pon juz buat air n makan megi kongsi 4 mulut..nikmatnya mkn megi...~
mmg sahabat susah senang la i tell u.muahahaha.i lebiu uols..~
malam ni baru nk keluar mengisi perot..yay!jalan2 cari makan bersama cik husna..
cik nuri cakap nk ajak g makan kt taman tamadun islam..
siap suh pakai dress tuh..ahaks..
part yg ni aku tak faham..
motif pakai dress..?
--baru nk simpan dress untuk annual dinner nnti--

--agaknya mcmnila rupe kitorg berempat kalo g makan pakai dress...?feeew,,,hot sungguh la kalo mcmni..tettt!!hoi.jgn berangan la..!!hihi.--

MySpace

mak aku call lg td...skank ni kn..aku kena stick ngan fon aku jek..
mana taknya..mak aku ttbe je nk wat spotchek tanya aku kt mana...ngah watpe..da makan ke belum..ahaa...
kalah crime scene investigation.
so...baru td aku dapat info pasal mi rebus a.k.a mi jawa yg best kt ganu neh..
credit to mr apat..sbb 4 informing me bout da location...
nnti aunty lina datang sini,,,,bole aku bawak die g jalan2..
makan angin kt pntai ke..
makan sotong celup tepung ke..ICT ke,,,(it stands for ikan celup tepung),,,
itu pon kalo die berminat laa...mak aku ni susah sket..
very particular in choosing foods or what so evaa...
as i mentioned before in my prev entry...


ops..aku da lambat neh..nk siap2 mandi n solat..then nk kuar jp..
kang ada yg menyanyi2 kt tepi telinga aku suh aku cepat siap..ahahahha..
cabut...~


kt kaki ada nota::
kalo rasa nk pilih menantu...janganla pilih dari kalangan kami..sememangnya kami malas..but only for today..
sekian..trimas..wassalam~~

2 comments:

  1. owh.. begitu rupa2nya.. takde masalah kalau 1 day..

    x)~

    ReplyDelete
  2. hehehe...yeke..?
    baik pertimbangkan dulu...ahaa...~

    ReplyDelete