Wednesday, June 02, 2010

++alhamdulillah++


--auto published entry--


salam~
sari berita penting...
seorang perempuan yg berusia dalam lingkungan 23-24 telah dijumpai di rumahnya yg terletak di kawasan jitra,kedah..
budak perempuan tersebut dipercayai melarikan diri dari pusat pengajian di mana dia seharusnya menunggu sehingga hari khamis untuk pulang bercuti..
akan tetapi dia telah melanggar undang2 yg telah ditetapkan dan menunggu masa untuk dikenakan hukuman...;p
hehehehhehehe...
saje je nk bitau..~
aku kt umah dah...weeee~:))

arini aku aku g kelas bertiga je..ngan cik loy n cik mira...
yg laen2 tak g..cik nuri n cik ika dah cabut balik awal2 pagi td..
then cik amy plak kena tido lebey sket sbb nk kumpul tenaga nk drive tenghari ni..
n cik wani plak taktau apa sbb die takg..heheheh..
mungkin die nk setel hal2 die kot...
aktiviti arini = tayangan perdana filem avatar..
uuu~
rasa mcm budak skola menengah yg datang masuk dewan then tengok muvee...hurm.
nak tanak terpaksa gak layan...~
memandangkan kehadiran sangat penting...kang tak pasal2 rm350 aku terbang...isk2..tak sanggup..
sbb duit tu bole bawak g shopping...
aku rela tidor dlm dewan..tunggu smpai masa abeh...heheheheh..




kt kaki ada nota::
-fuhhh,,,layan nasik lemak aunty lina...sedap beb..jemput makan...~

No comments:

Post a Comment