Sunday, June 20, 2010

++entry khas untuk diktam++



selamat pagi semua...(^__^)
bangun pagi arini terus rasa weng...
maybe sbb tak ckup tido kot..
tp takpela...mak cakap jangan tido balik pas subuh..sbb nnti rezeki susah nk masuk..
so aku pon dengan patuhnya ikot jek ape yg mak aku cakap...
anak yg baek neh..*puji diri sendiri=keji*
muahaha..~

arini aku tengok diktam pon bangun awal dr kebiasaan..
ouh.kena g sekola rupenye..padan muka hg.
selalunya hg pas subuh jadi mentadak mentadu.statik je tido smpai nk dekat tengahari baru bangun selagi aku or aunty lina tak kejot..
pas aku solat subuh.aku tengok lama betol diktam aku nih bersiap depan cermin.
ade2 je yg tak kena ngan die.
kejap2 betolkan rambut.kejap2 betulkan seluar die yg sememangnye suka pakai ala2 londeh tu.
apa punye trend la skank ni kn.hg nk sekola ka hg ni p ngorat diktam weyh..
sejak masuk skola campur nih..bukan main lg.
sembur minyak wangi smpai tak hengat.sakit idung aku bau dashing die tuh.(budak skola majority mmg pakai jenama ni setau aku.sbb affordable n tak mahal sangat)
dulu masa skola ma'had.kelas asing2.jalan kalo nmpak pempwan pon tunduk je.
malu konon..tp skank bukan main lagi.
dlm enset bole bilang je nama dak laki yg ada..ops.nmpak sangat aku godek nset die.ngee..~
laarik...~~~!!
diktam sayang oi..kakak tengok hg bersiap lama2 tak jugak2 ensem pon pastu.kehkeh.
*pandangan ikhlas dr seorang kakak mithali*
(*__^)


*skank korang tau nape aku slalu die panggil die diktam.hehe.peace..~*
--diz pc was taken during our short vacation in langkawi..waiting for tomyam kung yg super delicious---





1 comment:

  1. awak nie.... kesian die. nk kne btol2 ni. amzar, xpe2. g sek tu dgn tenang. nk advice psl aweks, no prob'mo. sbb akak tu pon cair. hahahah!!! Peace yo~

    ReplyDelete