Saturday, June 26, 2010

++ape yg aku buat arini??++




salam~
arini bangun pagi je aku mcm mengong2 sket..
semlm tak boleh tido..ni mesti penangan RADIX..
n again...dr F...u guess it right..:))
semangat sangat pagi ni wat keje umah..(bukan homework..but housekeeping meh..)
lagi pon aunty lina arini demam..so akula kena watkan semua yg dia biasa buat setiap ari..
duhhh,,penat..but takleh mengeluh n merungut...
**sbb aku kn anak yg patuh...=p...sile jangan jelez ngan aku ye..tehee~**

tengahari sepatutnya tengok nenek sedara kt spital.
tp disbbkan mak tak sehat..jdnye aku tak pon tak..
tp yg paling best arini dpt tengok wc ngan my sayangness 4 few hours...
best!..:))
tengahari my mum n adik teringin nk makan pizza..
asik2 pizza jek..borinklah..-->>bukan aku yg ckp..ayah aku..
die nk makan nasik untuk tengahari.
kalo aku disuruh wat pilihan antara dua...of coursela pizza jd santapan tengahari aku.hehe.
sedap2..nyam2..
last2 skali td tak jadi plak order pizza..
so...aku pon g dapur..tengok ape yg boleh dimasak.
then aku pon masakla nasi goreng untuk penuhkan hajat ayah aku.
cian die..nk makan nasi for lunch..anak2 n bini selera ala2 mat SOLEH sket..bhahaha..
tp disbbkan nasi goreng rasa mcm kosong jek.so aku decide ngan adik aku nk g beli ayam KFC as lauk.
ok le tu kn..mujurla KFC dekat.
*oh ayah.sile maafkan anak2 bini mu ini.hoho*

--saje je letak pic ayam nih.wat korang terliur bile baca entry nih.kuikuik--

pas makan g kemas barang..ttbe nk dekat kul 2 baru teringat something..
alamak!tiket bus tak amik lagi...ye2 je nk gerak g ipoh petang..
aiseyh.kalo takde tiket mati aku.dahla janji ngan orang.isk2.
cepat2 aku capai kunci kete n g stesen bus..
fuuhhh,,nasib baekla ade tiket.tp kena naik kt alor star..selamat..~
sebelum balik umah.aku singgah umah umi/mak angkat aku.saje nk jumpe die n tengok wafi...:))

ok.tak bole lengah2 masa dah.masa dah makin singkat.kul 4.15 aku kena gerak g stesen bus alor star.
jam pada masa ni dah menunjukkan pukul 3.
dalam masa yg sama..smpat lagi aku tengok malaysian dream girl.,
aritu tak sempat nk tengok.so.terpaksa la cari balik dlm tenet.
sib baek masa tu tenet tak wat hal.so.bole surf ngan amannya.
tenet ni bukan bole kire sangat.kdg2 ok..kdg2 tak.
sangat jelez nk tengok kemesraan aku ngan my sayangness.isk.sangat tak patut ok...


b4 kul 4.15 kitorg gerak dr rumah heading to stesen bus shahab perdana,alor setar.
alhamdulillah..smpai sebelum waktu naik lg..ayah aku mmg..
"jangan biar bus tunggu kita,,,"
baekla ayah...
arini yg bestnye perjanan ke ipoh cuma amik masa 3 jam jek.
n now..aku dah smpai umah cik amy..
pagi2 esok kitorg gerak balik ganu..
malas...~~~!!wuuuu~





1 comment: