Tuesday, March 13, 2012


assalamualaikum....


cuti sekolah ada seminggu lagi and now aku dah ada kat ipoh disebabkan tuntutan kerja..sabar jelah..
the kids need me more(action song) so, here I am..

sampai ipoh pukul 1..30 tengahari dan latihan bermula jam 3.30...
balik rumah sunyi jek sebab cik amy sekeluarga balik kampung kat muar...I guess they'll be back tonight..
nasib baik ada ateh si kucing gemuk yang manja tu.dialah dok teman aku buat keje kat bilik.sayang ateh!!hehehe.*kalo dia faham lah..T__T*
cumanya time aku sibuk buat lagu..dia pon sibuk sekali nak tekan note2 kat keyboard..ada lebih kurang 3,4 kali aku kena re-record sebab lagu rosak.hahahah!

*****************

berita baik...alhamdulillah..baran aku semakin terkawal...aku dah tak mudah melenting skang ni..berkat doa kawan2 dan juga nasihat2 yang korang bagi memang sangat2 membantu..shukran!!!kalo rasa nak marah mesti cepat2 istighfar and tune kepala otak untuk jangan marah..berdosa wooo marah kat laki sendiri atau orang keliling.aku dah tanak tambah dosa yang sememangnya bertimbun neh.SEMOGA ALLAH AMPUNKAN AKU..AMINNN~

pagi tadi aku g putrajaya sentral sorang2 naik cab.kali ni encik suami memang tak boleh nak hantar sebab minggu ni dia sibuk dengan tagging dalam department baru.redha jelah..tapi dalam redha2 tu pon tak boleh tahan nak nangis..rasa sedih plak nak tinggalkan encik suami sedangkan sepatutnya cuti sekolah nilah aku meluangkan masa lebih dengan dia..hurmmm...apakan daya..tuntutan kerja punya pasal..sebelum dia pergi kerja pagi tadi encik suami sempat bagi pesanan dan nasihat..

"sayang..jaga diri baik2 k...jaga baby kita...jangan berhenti mengaji quran...solat jangan tinggal.yang penting skali jaga aurat..sian kat abang kena tanggung semua nanti..abang sayang kat isteri abang...~"

sob...sob...sob...terus banjir masa salam dengan dia...

apa yang aku perlukan selama ni adalah bimbingan dari suami yang soleh..aku bersyukur sebab Allah dengar doa aku selama ni..dulunya aku jauh terpesong dan sekarang Allah dah hantar seseorang yang boleh membimbing aku dan anak2 yang bakal lahir ke jalan yang diredhai-Nya..syukur ya Allah..semoga jodoh kami berkekalan hingga akhir hayat dan diberkati oleh-Nya...:)



No comments:

Post a Comment