Monday, March 26, 2012

++siapa lagi pandai menjahit?++

assalamualaikum...

weekend baru ni encik sekali lagi encik suami datang ipoh nak temankan bini..hehehe.thanks sayang!
dia risau aku naik bus dalam keadaan perut semakin membesar..then selalu mengah+semput plak tu..nasib baik masa sabtu ahad aritu dia takde pape hal..so dapatlah 2 hari off.yay!!!:)
memanglah kalo nak diikutkan lenguh naik bus travel jauh..sebab keadaan skang ni tak sama macam dulu..hukhukhuk..kesian kat ibu mengandung ni kan...(talking like I'm da only pregnant woman on earth)hahaha!

we did a lot of things together thru out last weekend..and the most unforgettable moment is when he sincerely help me to sew a tutu skirt for our action song's team as a sample (sangat terharu dengan dia)...and the rest we leave it to the tailor jaaahh..hehehe.masa nak menjahit tu aku awal2 lagi warn dia and beberapa kali tanya dia..

"betul ke nak tolong jahitkan skirt neh?"

"apa salahnya...sayang ajar jela macamana nak jahit then biar bagi abang buat..kesian tengok isteri abang buat keje sorang2 pastu abang dok melangut je tunggu sayang.huhu"

"tapi, jahit skirt ni tak sama dengan jahit orang taw..~ahaaa~kang abang buat style jahit cantum kulit orang, jadi lain plak skirt ni kang.hakhakhaak!"

"isk sayang ni..ada plak macamtu..abang taula..~abang biasa jahit seluar abang sendiri ok."

eh yekee????waahhh..aku pon amik masa belajar menjahit ikut youtube...rupanaya laki aku lagi pandai dari aku.malu aih~T__T seriously I ain't good in sewing..




1 comment: