Friday, March 16, 2012

++pulut inti++


assalamualaikum..

badan cepat penatlah skang ni..buat keje sikit dah termengah-mengah.tak fun langsung ok...:((
maybe perut dah lebih tinggi dari dada tu yang semput tuh.hakhak!

pagi tadi masa odw g sekolah sempat tapau beberapa jenis kuih untuk 'anak2' action song.untuk diri sendiri aku beli pulut inti.tapi waktu rehat tak sempat makan.so,balik dari sekolah tengahari tadi baru berkesempatan makan pulut with 'tahi itik'.. ntahla korang faham tak apa jenis makanan yang aku cuba sampaikan.

never mind.sampai je rumah terus makan pulut tuh.taksampai 10 minit dah rasa dizzy and sleepy...siap mata boleh terpejam beberapa kali kot depan laptop.teruknya!! tapi hati berkobar-kobar nak buat keje.
ibarat orang mengantuk disorong bantal aku g kat katil...amik port tepi sekali (konon2nya nak tido kejap jelah and senang bangun) and zzzzzzz~

rasanya macam tido kejap jek..rupanya nak dekat 2 jam gak ah..abislah makin gemokla aku macamni..pas makan tido..bangun tido makan lagik!buruk sungguh perangai mummy sorang neh.
baby jangan ikot k..amik perangai hat elok2 ja..teheee~:D kalaulah encik suami tahu pasal aku asik tido pas makan mesti kena bebel..dahla dia tu jenis cergas jek..tak reti nak kenal mengantuk even sepenat mana sekalipon..kadang2 kesian aku tengok dia..balik keje lewat.pas mandi and solat + makan, terus buat reading sampailah pukul 12 lebih..nak kena bangun pagi pukul 5.50am..
bini dia yang tak buat reading ni yang tido awal..hahaha!isteri solehah penyeri rumah tangga...;p



benda ni yang buat aku tido!syuh2!pasni jangan dekat ngan aku dah...TDDMKA#






No comments:

Post a Comment