Monday, March 26, 2012

++maxis penipu!++


assalamualaikum...

tak pasal2 aku post entry ke-3 untuk harini.semua gara2 maxis.lepas maghrib tadi mak call ada bil maxis sampai kat rumah..then aku kena bayar RM100++...giler ke ape?????!!aku dah lama tak guna maxis kot..dah lama aku terminate line dia sebab mahal sangat..kadang2 cas2 yang dikenakan tu tak masuk akal..dan setahu aku kalo nak terminate akaun kita kena bayar habis..kan?kan?dan kenapa baru skang nak bagitau suh bayar??terdesak sangat ke maxis ni???
dah tu bagi tempoh masa untuk buat bayaran sebelum 12 april..lagi mengong..astaghfirullah~dah..tak pasal2 kena marah free2 je maxis.sape yang tak bengang kan??

moral value~BOO MAXIS!THE WORST SERVICE EVER!sekian.


2 comments:

  1. cuba call maxis cntre semula...
    untuk confirmkan...

    dulu kan masa kita nak terminate celcom... sibuk suruh bayar bil sampai habis... sekali dah terlebih bayar... bila nak mintak balik... setahun lebih baru dapat...

    diorang nak duit kita beriya-iya.. tapi, bila kita mintak duit kita semula... payahnya nak dapat.

    ReplyDelete
  2. Maxis mmg byk problem!

    ReplyDelete