Tuesday, August 03, 2010

++esok++



MySpace
kalo rasa nak gila cepat..sila2 la tido petang banyak2...
terutama pas asar.heheh.
punyela penat arini...pas balik kelas mandi...mandi+basuh baju+solat zohor...terus aku tido mcm kena bom.
memang tak sedar apa2 dah.
sampaila aku terjaga time fakhry call..hohoh.die tak sedar pon aku baru bangun..
sebab aku control suara baek punya.muahaha.~!lebiu hunny bunny..;p
pas dia call bole plak TERsambung tido balik.haisy.teruk sungguhlaa....kepala rasa macam miung2 jek..penink awh~
dahla pagi tadi pas bangun kejut fakhry kul 6 tetido balik.
asik tetido jek arini...pehal entah..nasib baek sempat siap n tak lambat g maktab.kalo tak masak aku nak soal jawab ngan pokgad yang sememangnya kerek nak mati tuh.huh.

--muka happy pas lama tak bersokan..yg paling tak tahan orang skank main sukan pakai tudung macam nak g jalan2 kat midvalley.sila fokus kat brooch tuh.cool bukan?nguehehehe--

petang semalam aku jadik ref netball...then pas lari2 sana sini giliran aku plak main..hehehe.dasar gile kose punye pempwan.semua ko nak bedal.jadik pengadil lah..main volleyball..paihtu main bola jaring..
sampaikan kaki aku terseliuh semalam.sakit awh~
mula2 ingat nak mintak keluar dah masa second half of da game.sebab rasa macam tak tahan sangat.
tapi sebab alang2 dah nak abes masa dah..belasah jek main sampai wisel penamat ditiup.
alhamdulillah...kemenangan berpihak kepada pasukan kami.
sampai harini aku g kelas jalan terhencot2..seksa gila jalan terutama masa nak naik n turun tangga.
buruk plak rasanya..huhu.pakai baju kurung dah ayu2 segala bagai.sekali jalan alamak.potong!terlepas peluang mengusha anak2 ikan di kolej.hahaha*again.i lebiu fakhry.hehe*
esok game penentu...menang ke kalah tu belakang kira.redha jela....hehehehe..
encik fakhry...jangan marah taw.sukan tetap sukan.asal tak ganggu study takpe kan?kan?


MySpace


No comments:

Post a Comment