Wednesday, August 04, 2010

++tahniah++


balik je dari maktab td terus siap2 solat n mandi...
then terus turun padang..
perlawanan semi final n final arini.
pehh..macam2 aku rasa...kecut perut..nak terkucil..nak muntah...semua ada..
first game masa semi final mcam shit sket aku main..
gelabah!..sebab otak dah takleh nk fokus..tiang gol tuh nampak macam ade 3 jek.
dahla cuaca arini panas gile.kompem balik itam kalah anak keling..wuaa~
shooting pon ke laut .deymm...penat2 jek bawak bola dari tengah..
huhuhu.maafkan aku yek kawan2..aku nervous sangat awal2 tadi.
mungkin sebab team kitorang first yang lawan...so...haruslah ada rasa takot.huhuhu.
pastu masa second half..badan baru nak start panas..dah dapat rentak main.
jadinye ok sket la dari first half...hehehe.
n mula menjarakkan mata dengan pihak lawan..neway..good game lah.:))
adik2...korang boleh cuba lagi taun depan..insyaAllah..~
kitorang ni dah nak start keje dah pasni..*tuanya aku..wuuu~*
apa2 pon...aku nak amik kesempatan ni nak ucap tahniah kat semua yang bermain ngan semangat n menyokong...tak kira bawah panas terik pon tak henti2 sorak..
jasa anda dikenang sampai bila2...
daripada tak larat n sakit kaki terus aku jadik semangat dengar sorakan korang..thanx!!
sakit tu belakang kirelah.asal leh jalan lagi tu kire ok la kan..
babai.salam~




kt kaki ada nota::
-tengah tunggu kawan aku upload pic kt fb..boleh kongsi kat dalam blog..:))

No comments:

Post a Comment