Tuesday, August 31, 2010

++kira hari nak balik kampung.yahoo~!!++



hello earthlings~
semangat gile aku berbuka pose arini.makan nasik sampai dua pinggan.hahaha.makanan kat aiz corner memang terbaek.banyak plak tuh.puas hati tol!
tapi tula...still rasa ada something yang tak kena?what is all about?ntahla..aku sendiri pon tak pasti.abaikan.mungkin juga sebab hati ni dah ada kat rumah...so.duduk sini pon macam tak feel jek.

sepatutnya hari khamis ni aku dah boleh balik kampung dah.but disebabkan kena tunggu sorang kawan.makanya aku terpaksa la balik hari jumaat pagi.hampes..terpaksa menunggu untuk sehari lagi.
isk2.penantian tu suatu penyiksaan taw.
n kalo diikutkan gak.hari jumaat ni aku g jumpe yang my love ones in KL...but unfortunately my ayah is not very well rite now..n he needs his children to be beside hiim..hurm..takpela..takde rezeki kan..insyaAllah ada masa boleh jumpe lagi ngan ehem2..maybe on this coming september he wud come here..insyaAllah..cant wait for dat moment to come.
babai everibadi...~mmuahh!


No comments:

Post a Comment