Monday, August 30, 2010

++berbuka puasa di gem beach resort++



semalam g berbuka pose ngan kawan2 serumah kat hotel gem beach reasort..
view kat situ memang sangat cantik sebab boleh mengadap matahari turun..disebabkan jarak antara rumah sewa kitorang dekat dengan hotel tu makanya bertolak dari rumah pun pukul 7 lebih.
yang tak bestnya tak cukup korum plak..sebab budak rumah seorang ade hal lain yang takleh nak elak.


--look to those tempting foods...macam2 ade sampai naik rambang mata nak pilih nak makan ape..--



--haisyh.ni yang nak kene beli DSLR nih...kualiti fon waktu malam memang cap ayam abes lah--



--nak gak interframe tuh.ngee~ni kira percubaan awal pakai tudung syria jenis cotton--


makanan first aku amik time berbuka is nasi beriyani ngan lauk sambal udang n sotong...pergh..memang sedap.sampai terlupa sekejap yang aku ni tak boleh nak makan sangat bende2 seafood neh.sampai jek umah terus soksek2...gatal abes mata n hidung aku...huhuhu.padan muka.
time makan tanak beringat..
pastu makan nasik aku rehat 5 minit jap.amik lagi makanan.selagi perut leh isi selagi tu aku makan.kalo tak sia2 je bayor..time makan teringat plak cik abang aku.sian die..makan minum tak sesempurna orang lain.time berbuka time tula ade patient die yang penat.last2 boleh makan pukul 10 lebih.betul2 menguji kesabaran n keimanan tul.
takpe.banyak pahala time bulan2 pose nih.:))



No comments:

Post a Comment