Tuesday, August 31, 2010

++berbuka puasa kat rumah classmate++



bukan selalu boleh berkumpul satu kelas sama2...
bila dah ada peluang...grab terus.lagipon sem ni dah sem last dah kan.pasni kalo nak jumpe antara satu sama lain memang susah.memang bestlah menu berbuka semalam.nasi beriani n ayam yang super duper best.waktu balik tu siap mak remy(tuan rumah) tapaukan setiap seorang kuih raya satu bekas.murah rezeki dorang...amin~
lagipon remy kan anak tunggal.bile sesekali berhimpun ramai2 memang seronok.
yang bestnya...rumah remy dekat ngan sungai.jadinya.kitorang wat photoshoot session kat situ sementara nak tunggu waktu berbuka.takut memang takot.sebab tempat tu macam agak scary sikit bagi aku.*padahal orang laen relax jek*




 
--nila budak2 kelas aku..cuma ada 5 ketul jek dak pempwan.actually ada 6 sebenarnya.tapi sorang takleh datang.kitorang ni dah macam hot stuff dalam kelas la kirenye.lalala~--


--terasa macam aku baik gile pakai baju ni semalam.hihhihi.ala2 sopan n ayu gitu...gediklah!sebenonya.aku pakai baju ni bagi nampak efek gumuk.du..du..du..(T__T) amacam jadik tak trick aku?hehe--


--pics kat atas semua guna DSLR...sebab tu lawo...(kualiti gambor ye...kitorang pon sekali jadik cantek.alololo...)--

--ni pic guna kamera depan handfon...sambil betulkan tudung..snap pic skali.--


--beg tu cover perot je sebenarnya.baek punye cover.ahahaha.sebab terlebih makan time berbuka--


--sitting in da crowd of attention..walaweyh..tak tahan tol caption.*puke*--

balik je dari berbuka..kitorang terus g dataran syahbandar, kuala terengganu.nak beli tudung...aku sebenarnya nak tambahkan koleksi tudung..asik rembat yang mak aku punye la..skank ni niat di hati nak istiqamah pakai tudung terus.wanna make my family proud of me.n yang paling penting niat tu biar ikhlas.n bukan paksaan k.:))

No comments:

Post a Comment