Saturday, August 14, 2010

++pagi yang tenang++



eh!dah hari ke-4 ek kite puasa?
kejap je kan???hurm..kali ni pose tak rasa penat sangat..thanx to da weather sebab tak panas sangat:))
pukul 4.30 aku dah bangun untuk prepare makanan 4 sahur..
dah siap baru kejut kawan2 yang lain.sudah menjadi kewajiban bagi aku untuk bangun sahur.
chup!rasanya dah pernah cakap kot pasal ni kat entry sebelum ni.hehehe.terulang plak.OVER taw!
menu sahur pagi ni::roti telur cicah sambal ala mek na.hihi.

tenang sangat jiwa aku time aku post entry nih(baru pas solat subuh jemaah ngan cik ika)
kat luar dah start redup..nak hujan mungkin.memang cuaca macamni sedap untuk tido.
memandangkan ni bulan pose..aku gagahkan gak mata aku tak kasik tido..nanti rezeki tak masuk..~
betul tak murid2?sape jawab betul cikgu kasik ceklat.tapi makan pas berbuka ok?

kalo nak tido gak pon..amik sejam before zohor.rasanya lebih afdhal kalo macamtu.:))
rasa rindu sangat nak berpuasa ngan family kat rumah.boleh bayangkan mak masak best2 kat umah.sambal udang ke..ade sotong...ade ikan pari bakar..waaahh~dah2.stop2.makin cakap kang makin terliur plak.
ni tak.setiap hari mak or ayah akan call aku tanya aku makan apa untuk berbuka..wuuuu~sedeyh2!:((
takpe..hujung bulan ni dah nak balik dah.so ade lagi masa berbaki kat umah untuk berbuka pose bersama orang2 tersayang..~eh.happy balik.tehee~


kat kaki ada nota::
nak masak ape ek untuk berbuka nanti?heip!baru pas subuh dah terfikir nak makan ape..sengal..lol.;p




No comments:

Post a Comment