Saturday, August 21, 2010

++letrik~nape ko nak padam harini..++



sahur ala kadar je pagi ni.tetibe rasa macam malas gile nak bangun.
golek sana golek sini nak last2 nak dekat pukul 5.15 baru bangun.nah.amik ko!lambat dah!
huhuhu.dengan mata yang mengantuk.aku buat air milo n makan biskut munchy's oat crunch jek.jadile....yang penting aku amik pahala sunat bangun sahur.elok melewatkan sahur n berenti sebelum imsak.itu yang sebaiknya.ngah berkire nak tido balik je ni.isk2.pempwan nih.malas tahap gaban tol~!

alamak.baru teringat.arini dapat notis yang letrik kat area umah sewa kitorang akan dipadamkan buat sementara waktu sebab nak baiki ape ntah.nasib aku dah iron baju siap2 semalam.jadinya harini nak membawa diri lah nak g state library.nak cari bahan untuk buat assignment then nak siapkan keje.lepak lama2 kat sana tu pon best gak.surau pon dekat.semua dekat.yang paling penting dekat ngan giant n mydin mall.agak2 borink kat sana leh trus shoot ke mall.huhuhuh.lepaskan tension bekerja.minggu ni serabut weyh.nak kene siapkan semua keje dalam masa terdekat.gila..memang gila...jangan aku jadik gila sekali dahla..huhuhu.sian mak ayah aku nanti.penat2 besarkan aku jadik orang waras tetibe half way bertukar jadik macam orang biol.eh2.boleh plak bertukar2 ni kan.ko ingat ko ni werewolf  ke hape.suka suki jek nak bertukar kan.woof..!woof..!kan dah termenyalak.hohohoh.

teringat plak zaman2 duduk asrama dulu.pernah sekali tu kabel utama bawah tanah rosak.untuk baiki bende alah tu amik masa  kos lebih kurang 1 juta lebih.bende mahal kot weyh.keje2 pembaikan kene korek tanah.memang susah kot.akibatnya.kitorang terpaksa bergelap,berpanas n segala sampai 2 minggu lebih.bayangkan macamana nak iron baju.nak cas bateri laptop nak buat assignment pon tak boleh.tak ke semua tu kena guna letrik makcik?nasib die pasang kabel sementara kat surau.jadinye kat surau jela yang ade letrik.dahla penduduk hostel ni dah sedia maklum ramai gile.semuanya nak guna satu sumber letrik je kat surau.pergh..memang sangat2 menguji keimanan n kesabaran lah i tell u.mujurla kami masa tu budak2 laki.so.ikot je ape yang orang nak buat.sebab kat dahi ni dah ada cop "saya yang menurut perintah"

--tengokla muka aku zaman2 dolu time foundation..yang kudus yang tulus.ahai~--


k lah.mak aji nak g solat subuh dulu.later on sambung post entry lagi.babai~
selamat berpuasa semua~:))


No comments:

Post a Comment