Friday, August 06, 2010

++rezeki murah hari jumaat++


salam...~
pulang ke rumah dari kedai makan dengan muka yang puas dan senang hati..
sebabnya...jeng..jeng..jeng..
sebabnya makcik kat kedai makan kasik sup ayam free kat kitorang..banyak gile kot..
waaahhh...rezeki2..
terima kasih bebanyak kat tokey kedai makan tu...dr hashim n cik ma..:))
pasni boleh celur bihun or mi makan ngan sup..tak pon makan dengan moi(nasi ala2 bubur).
sluuurrppp~sedapnya!!takyah susah payah nak keluar g makan petang ni.
makcik kedai tu memang baik ngan kitorang sebabnya boleh dikatakan hampir setiap hari kitorang g kedai die.
--sedap.banyak.murah.bersih--
lagi satu...makcik tu orang selangor..sangat senang dengan cara layanan dia..baik sangat.rasa mak sendiri plak.die sendiri boleh hafal nama bebudak umah aku setiap sorang...(punyela kerap g kedai die.tehee~)
sorry to say lah...ni pendapat ikhlas n telus dari aku.kat terengganu ni memang susah sikit nak cari kedai yang bebetul memuaskan hati..tambah2 nak memenuhi selera orang luar.memang susah gile..kadang2 kedai dah ok.tapi waiter plak yang buat spoil kat kedai.contohnya...kuku waiter panjang n hitam plak tuh.geli~~even sesedap mana makanan tu sekalipon.terus aku jadik tak lalu nak makan.yecks!pengotor!!
pas garu2 sana sini.then serve makan kat orang.kembang tekak aku dibuatnya.
next...service yang sangat...sangat...sangat lambat...kalo main game dinner dash kompem kalah. sure ramai customers yang berasap telinga n hilang love2 atas kepala..


walaupun aku dah hampir 5 taun setengah kat trengganu ni..jujur aku cakap cuma ada 2 kedai jek yang betul2 mencapai tahap piawan aku.kirenya aku kasik A+ la...
1) AIZ CORNER (pemenang kedai makan terbersih peringkat negeri.hebat2)
2) FAST FOOD mcm mekdi...SR..KFC...pizza..
yang lain tu ok..cuma ada kureng sket kat mana2..so.tak bole nak masuk senarai kedai  A+ .

--kalo bole senyum macamni.kompem kedai makan tu best--


No comments:

Post a Comment