Saturday, August 07, 2010

++well done++



wahh...alhamdulillah~
rasa syukur sangat sebab segala penat lelah kerja ngan bantuan kawan2 lain berhasil...
dah abes satu projek.tinggal projek seterusnya.seminar research.
yang ini lagi cuak.sebab kite kena bentang depan JPN n beberapa wakil cikgu termasuk PPD n guru besar..
nak upload gambar.tapi asik fail jek.pehal ntah ngan blog nih.


seronok memang seronok bile anjur bengkel seni sekali sekala.
tapi kalo nak tau lagi susah n mencabar kite nak mengajar cikgu2 veteran berbanding nak mengajar murid-murid sekolah.
cikgu2 tua ni ada fe'el masing2 taw.sampai pening kepala kitorang nak handle aktiviti tadi.
dahla ada yang datang pakai seluar jeans lah.t-shirt...langsung tak menunjukkan attitude seorang guru yang ingin menghadiri majlis formal..sepatutnya kita kena lebih proper untuk menghadiri aktiviti ilmiah macamni.
nak pakai seluar jeans takde salahnya.cuma kena tau sesuaikan tempat dan masa.*wah.aku ke ni??macam tak percaya jek aku cakap ayat skema giloss..huahua*
kalau yang baik tu..baik sangat..kalo yang jenis mulut becok n laser tu memang tak boleh nak buat ape..
kami sebagai fasilitator ni mampu senyum kelat jek setiap kali ada bunyi2 yang kurang menyenangkan.

tapi guru besar sekolah tu memang terbaik lah.sangat2 sporting!:))

lagi satu..aku perasan satu benda..
aku tak fahamla ngan orang2 veteran nih..(bukan semua k) suka sangat buat lawak yang berunsurkan 18SX...
aku taula semua dah kawin..tapi kot ye pon cover2 la sket..
malu kitorang yang belum kawin ni dengar taw.huhuhuh.yang perempuan pon lebih kurang jek.semua mulut tak bertapis..nak je aku cakap macamni...
aku rasa lawak macamni jek yang mampu menggeletek hati masing2.takmo dengar!takmo dengar!
MySpace
sampaikan ada satu masa tu kan..nak je aku cakap macamni..

"cikgu ade duit tak??kalo ade saya nak syorkan cikgu beli insurans mulut..mana la tau jadik ape2 ke mulut cikgu..."

apa2 pon...aku nak ucap syabas kepada para pensyarah yang sudi hadir sama untuk memberi sokongan.very supportive!!
dan tak lupa gak untuk kawan2 sebab sama2 bertungkus lumus untuk memberikan komitmen semaksimum mungkin.well done guys!!:))

MySpace

No comments:

Post a Comment