Thursday, September 02, 2010

++lens terkoyak++


rasa macam rugi jek datang sehari harini...padahal ramai je yang dah balik kampung masing2..wu..wu...sedih..~sob..sob...:((
malam ni tinggal berdua jek ngan cik ika.esok pagi baru bertolak balik kedah ngan encik hafiz n mr kodiang.
sepatutnya harini takyah ade kelas pon takpe.memandangkan tinggal berapa ketul jek yang g kelas.
nak belajar pon rasa takde mood..
dah takde keje sangat aku pon gunala masa yang ada dengan mengedit gambor time berbuka puasa kat umah remy aritu.



semalam...aku g check mata sebab alang2 nak beli lens baru.pastu power silau dah naik.seb baik power mata tak naik.huhuhuhu.maknanya nak bawak kete malam2 kene hati2 pasni.aku ni dahla jenis yang tak suka serabut pakai spek.seboleh-bolehnya nak guna mata ori.huhuhu.rimas lah..
malang betul semalam.sangat sedih sebab aku terkoyak kan lens aku.baru nak bukak seal die.then tak perasan plak lense melekat kat situ.aku pon tarik la macam bese.tau2 dah terkoyak dua.wuaa~tak sempat try pon.tak pasal2 kene beli lens baru.hampes..kawan2 aku tak tau pon pasal ni.kalo tak memang kene bebel dah.huahuahua.kecuaian membawa padah.dah sedih sangat terus takde mood.message fakhry cakap nak tido.pasal hati sangat...sangat...sangat frust....!!!
fikir mungkin tido boleh menghilangkan kesedihan hati.mimpi main jetski kat pantai..cecewah~



aku beli shimmering grey...suka sangat warna die.cantik.plus die ade ring kat lens..buat mata looks bigger n sparkling.
pasni nak beli lens baru.then pakai n kedip2 mata kat korang sampai korang pitam.muahahaha!
tengok.niat pon dah tak elok.macamana la lens tu tak terkoyak.sengal la lu minah!

No comments:

Post a Comment