Sunday, September 19, 2010

++dah sedia ke belum?++






am i ready or not?
wah...ayat tanya tu macam aku nak g berperang je kan.hekhekhek..
seronok sangat harini bila encik ilebiu meluangkan masa yang lebih just untuk chat ngan aku thru skype.sebab bukan senang die ada masa free nih.selalunya bz je ngan patient die.takpe.aku faham work of nature dia tu..tenkiu darl~:))
aku jadik sangat risau memandangkan taun depan aku dah nak start bekerja dah as a teacher..persoalannya sekarang.aku ni dah bebetol sedia ke tak ha?hurm...
fikir2 balik..banyak betol perancangan taun depan...dalam pale otak aku ni bersusun keje2 yang nak dibuat..

kalo ade rezki..aku ingat pas abes degree ni aku nak sambung belajaq lagi.mana la tau intai2 peluang nak jadik lecturer..yang penting tak lari dari bidang...still mengajar..
i love teaching...
ingat2 balik dulu..aku memang tak suka sangat nak jadi cikgu...tak pernah terlintas pon nak jadi macam skank ni..dulu2 masa kecik nak jadik penyanyi lah..wartawan lah.pengacara nona lah...*jangan gelak!aku sekeyh kepala kang*
tapi nak buat macamana kan..aku memang minat sangat bidang seni..sampaikan kalo ade rancangan nyanyi..aku memang no 1 mengadap tv...mana tak tumpah kuah kalo tak ke nasik..semua ni aku warisi dari mak aku.die dulu penyanyi sekolah..lawak gile tengok gambor die..ngan baju ropol2 siap pakai skirt lagi..rambut ala2 farah fawcett u..wahaha..~

--hey...u look gorgeous with dat hair miss fawcett--

sampai skank minat mak aku tak padam.even pas beranak 3..n kitorang dah besar...diela akan jadi pengkritik no 1 kalo ade pertandingan nyanyi2 nih.hebat gile.tapi tekaan die selalunya betol...contohnya masa konsert first af7..die ramal yang hafiz tu jadik jore..last2 betol weyh....dah banyak sangat yang dia teka tu betol..bravo mummy!tepok kuat2!
mak2..cuba teka...cek kawin bila ha?hikhikhik..;p
kompem die jawab..
"awat hang gatai sangat taktau.."
bha ha ha..sekian...


No comments:

Post a Comment