Wednesday, September 08, 2010

++terima kasih...~++


~happy birthday to me...happy birthday to me..happy birthday to cik na..happy birthday to me...~
sambil nyanyi sendiri.

semalam a.k.a 7 september merupakan tarikh yang sangat bermakna buat aku yang bernama ainul husna binti abdul hamid...usiaku sudah meningkat setahun...waahh..dah tua rupanya..hohoho.
umur?masih muda belia...18 tahun..ciss.perasan!waddehel~hikhik.
kalo bole aku tanak semalam abis macamtu jek..kalo setiap hari 7.9 kan best.hari2 leh dapat besday wish n besday gift..takpe.ape2 pon aku tetap bersyukur kepada-Nya kerana masih diberi peluang untuk bernafas di atas muka bumiMu Ya Allah~

a million thanks given to u guys for wishing me on my birthday..sangat2 terharu ok dengan ingatan yang korang bagi.what about him?yes...orang pertama yang wish birthday aku adalah si dia..dalam kekalutan kerja as a doctor...he did remember my big day..:))
followed by my mum n dad..sambil usap2 belakang badan aku dorang doakan yang terbaik dan kejayaan dalam hidup...hadiah yang paling best tuh!no need to buy me a present..(^__^)
pagi tadi...cik amy call...

"na...fakhry bagi ape kat ko??"

"bagi ape...bagi kasih sayang laa..hahahaha...then bagi wish..tu je.."

"eleh...takkan takde pape..."

"betul laa...hadiah tak penting..yang penting die ingat tarikh keramat aku even die bz ngan oncall..patient n segala bagai...ahaha.bagi aku tu pon da cukup...*smiling*"


another best part during my birthday is..adik aku belanja kek SR untuk satu family..wahh..sangat terharu ok.even die takdela banyak duit sangat.tapi beria2 die suh aku bawak die kat SR..nak beli kek untuk celebrate besday.hihihi..mula2 aku cakap aku nak bayar balik.tapi die kata takyah..sayang die kat kakak die.buka puasa nnti habiskan makan kek.semalam tak larat makan.banyak~
NEW YORK CHEESE CAKE..wait for me to be eaten k..lalala~

thanx again..~semoga Allah merahmati kamu semua..amin~

2 comments: