Sunday, September 05, 2010

++bz berbisnes di saat2 akhir..ewah..~++


tetibe rasa semangat nak berniaga.sebelum tak pernah2 plak aku nak meniaga.tak minat!tapi disebabkan produk ni cantik n harga berpatutan jadinya aku tolong mak aku..produk ape?bunyinya macam produk kecantikan jek.hehe.sabar2...pelan2..tarik nafas dalam2 k..aku jual tudunglah.tudung yang ade awning tuh.masa mula2 sampai umah aku masuk bilik mak aku nak letak barang2 yang die pesan dari ganu.pastu nampak satu set tudung yang memang cantik gile.sebijik pattern arianni platinum.mula2 tengok tuh dalam hati rasa harga mesti RM100++.tapi terkejut gak bile mak bitau harganya RM100--..eh ade ke tanda tolak macamtu?hahaha.hentam jelah.
tanya mak..

"mak...awat tak jual ja tudung tuh?"

"ntah.mak pon taktau nak jual macamana.sebab tu pon kawan mak tinggal kat mak..mintak tanyakan sapa2 yang  minat..hang pon tau kan..kat sini..kalo harga lebih 50 considered as mahai"

"laa...awat tak bitau awai2..kalo tidak boleh tolong jualkan online...kawan2 ramai..lecturer pon ramai.mesti depa nak punya..lagipon tudung ni tudung cantik kot..kualiti sama ngan arianni platinum yang harga RM160..tapi yang ni separuh ja harga.sapa yang tak mau?"





--guna kamera depan sebab nak tengok rupe sendiri pakai tudung ni macamana--

aku pon ape lagi...simpan2 barang..pastu terus angkat kotak yang penuh berisi ngan tudung tuh.dan..dan...try semuanya.hahahahah~heip.try sebab nak amil gambar n letak dalam fesbuk ok..tolong promote la katakan.yang silapnya..dah nak dekat raya..jadinya orang mesti takut tudung yang di post tu tak sempat sampai masa raya.tu pasal dorang tak berani amik risiko..
tapi alhamdulillah.lepas post kat fb..ramai yang kontek aku via phone call.n arini aku da post semua tudung yang orang order..mintak2 cepat sampai...

No comments:

Post a Comment