Saturday, September 04, 2010

++giving up++


arini asik nak marah2 jek..semua bende tak kene pada mata aku.kecuali shopping.oh.itu hal lain.so tak perlu dicampur adukkan.
kadang2 kan aku rasa macam dah fade-up nak buat baik ngan orang.ade orang yang jenis tak reti nak nilai n hargai kebaikan orang lain.malah ade yang terus menerus mengambil kesempatan atas kebaikan orang untuk kepentingan diri sendiri..diri ni dah rasa tak larat sangat dah nak jaga hati orang.walhal orang tu sendiri pon tak pernah nak menjaga hati aku.ape yang aku perlu buat?terus berdiam diri?melarikan diri?atau berterus terang sahaja?seyes.aku dah betul2 give up..biar masa yang menentukan segalanya..
entah.keadaan skank buat aku tak boleh nak berfikir dengan rasional.kadang2 rasa kecewa yang amat sangat..
ya Allah...pandulah aku ke jalan yang benar...~
amiin..


p/s::tetibe teringat kat encik boipren.sian die..dahla oncall.mesti makan pon kene cepat2 jek sebab ramai patient yang menanti.chaiyok hun.be a good doc...:))

No comments:

Post a Comment