Wednesday, September 08, 2010

+L to M to S to XS++



semalam kuar g shopping barang raya n barang untuk umah ngan mak aku..orang kat town...ya rabbi...macam ulat!sesak!masing2 nak beli barang untuk persiapan raya yang terakhir.dahla aku ni jenis yang tak suka g kat tempat orang yang penuh-penai..*kata ganda orang kedah untuk penuh*
pas je beli barang aku g ushar baju sekali..bukan takde baju raya lagi.tapi taun ni mak aku tak tempah pon baju raya untuk aku macam taun2 sebelum ni.katanya beli baju yang dah siap je senang..
so...bila dah kata macamtu..haruslah semangat gile nak membeli baju.yang mana berkenan tu aku pon g la try..malangnya semua yang aku nak saiz gedabak besar...:(
wuuuu~sedih2~bila aku pakai jek mesti gelobos jadiknya.tanya kat akak kedai tu.die kata memang saiz 36& 38 dah tak banyak dah..yg tinggal pon pattern yang kureng cantek je.terus rasa frust..
masalahnya aku bukan g satu butik je.5 butik kot aku masuk ngan mak.sian die..ikot je mana yang aku g..hohohoho.maklumla...terpaksa mengotakan janji die pada anak daranya yg sorang nih.;p
selagi tak dapat selagi tu die tuntut..harharhar...*gelak syaitonirrajim ^__^*
hampir semua kedai takde baju saiz 38/XS..macamana nak beli...nak beli baju saiz lain takot tak sedap pakai.then sape plak yang nak alter kasik kecik time2 nak dekat raya nih.haisyh.pening pale aku mikir..
last2 aku ajak mak aku balik...tensi2!nak baju raya!!!
actually bukan takde langsung baju raya..masa kat ganu aritu aku sempat beli sepasang warna ungu.me like purple so much..sebutan ala2 gedik gitu aww..~
mak aku sempat bebel.tula..makan banyak sikit pasni.kan dah susah nak beli baju raya.huhuhu.bukan salah aku pon.aku memang pemakan orangnya.tapi badan susah naik...--buat masa skank laa..pas kawin esok2 nanti ntah2 besar peti ais.sape nak jawab?haha--
bukannya aku tak pernah gemuk dulu...pernah..siap kene kutuk2 lagi.even sampai skank pon kalo aku tunjuk lesen kete kat orang mesti dorang bantai gelak kaw2 punya..gambo kat situ tembam gile kot.hoho.kenangan la katakan..
tapi ntah bila aku pon tak sedar...makin lama badan aku makin mengecik.dari saiz L dulu sampai la XS skank ni..hurm..~








No comments:

Post a Comment