Wednesday, September 22, 2010

++cant wait for diz friday++


fuhh...lama tol tak update blog...masuk ari ke 3 dah...sib baek arini aku tetibe dapat angin rajin..jadinya aku pon wat la keje2 menambah entry neh..
kira2 dari sekarang...kurang dari 2 bulan je aku nak grad..best banget seyh.tak sabar nak keje n ade duit sendiri n simpan banyak2...:D
bila makin nak abes ni makin menimbun keje..huhuhu.tension aku dibuatnya.pasal research lagi...pembentangan lagi..last minute penyelia aku n partner bertukar.deymm.~terpaksa print lagi satu keje then bagi kat penyelia baru.omaigod...letih mak taw..~:((
nasib baek mood berubah makin ceria saat2 nama diumumkan sebagai salah sorang penyampai anugerah red carpet untuk malam annual dinner ari jumaat nanti...dress dah ade...tudung dah ade..cardigan dah ade...sepatu???ohh...belum lagi.rasanya pakai yang raya punya je kot.duit dahla maken kering still nak beli itu ini.isk2.jimat2 sket makcik weyh...ni last sem dah.pasni tak dapat duit dah ko tau?tunggu keje nanti la baru dapat.aiyoook~
dan...dan...dan...ari jumaat ni pon adalah hari yang sangat2 dinantikan...memangla jumaat ari kebanggaan umat islam...tapi sebenarnya ade lagi next agenda yang ditunggu2.hehehe.jeng..jeng..jeng..
mane boleh bitau korang lagi masa sekarang.dah setel semua nanti baru aku cite ok?
got to go now...
--babai--

No comments:

Post a Comment