Saturday, September 04, 2010

++bangang punya orang~++


tengahari tadi g shopping ngan mak n adik aku kat star parade,alor star...
mak aku nak beli kasut n tengok handbag for raya..so.today aku yang belanja.bukan selalu kan.~ray2 jela..
nak dijadikan cerita arini manusia kat mall tersangat la ramai..sampai pening kepala aku nak pilih barang.tapi pencarian tetap diteruskan.mission::kasut..hehehe.
dahla nak bayar pon kene beratur panjang.aku pon beratur sekali.sampai turn aku tetibe ade sorang makcik ni potong queue aku.aku tak kesah lagi.sebab fikir makcik kan..takyah nak kecoh2 bagai ke ape ke.
yang paling tak boleh blahnya...anak die plak yang lebih2 nak marah..die ingat aku tak kasik mak die bayar.sebab tengok aku ke depan sangat.hello mangkuk..aku ngah carik mak aku le sengal..aku taula mak ko ngah bayar.ko ingat aku ni takde sivik sangat ke nak potong2 orang balik ha?yang ko kecoh lebih pehal..?bising marah2 plak ko ek..sangat takde sivik.huh!muka die memang sangat2 annoying.kategori MMP la..MUKA MINTAK PELEMPANG.rasa macam nak tumbuk je muke die tuh.bagi raya2 muke senget sebelah.isk2.geram nih~ya Allah...berilah kesabaran kepadaku bulan2 pose..nasib baek tadi aku bole kawal lagi marah aku.tapi sempat la kene bodoh bertubi2 dari aku dalam hati.amik ko!kurang pahala pose aku disebabkan kebodohan ko sengal.




p/s::hati kembali ceria setelah dapat sepasang kasut baru dari mak..hehehe...i loike!

No comments:

Post a Comment