Thursday, March 11, 2010

++ada apa ngan mata aku...??++


haha...ahaa~~ curious gle kn nk tau lebih pasal tajuk entry aku tuh,,

"mak aih...besarnye mata pempwan tuuuu...takot tengok..."


"mata u macam kajol laa...(tp aku rasa besar lg mata aku kot..huhuhu)"


"isk...mata ko mcm nk terkeluar la naa...besar sgt..."


"ur eyes are very beautiful...like its owner..."hehe..yg blakang tu aku saje tmbah ok..pasan!!!


"eh, asal mata abg ko n adik ko sepet mcm cina...n mata ko plak lebey boolat?"

heh,mcm2 la dpt komen pasal mata aku...
nk wat mcmana la kn...sume tu keje Allah..
even sebesar mana skalipon mata aku tp pndangan aku ttp sma mcm org len..takdenye terlebey nmpak ke..terlebey jelas..ape2 ke...ngokngek la korang neh..
kalo nk diikotkan..bkn mata aku yg besar..tp klopak mata yg luas terbuka..hahaha~~
still tanak ngaku gak tuh..lalalalala~~


fakta 1:
-dah maksud nama aku pon mata...so aset aku mestila mata kn...
FYI..ainul = mata (dlm bahasa arab)
so,,bile org asyik sbut pnggil aku ngan nama tu..so otometik mata aku smakin membesar...ngeheheh..

*

*

*

oh,tak ok..tipu je tu..tp makna nama aku mmg betoi..i tak tipu taw..lol~



fakta 2 :
-masa aku kt dlm pewot mak aku la kn...
mak aku ni gle tngok hindustan..n masa tu kalo tak silap aku zaman sri devi kot.
haa~~tula plakon feveret aunty lina masa tu..
maybela kn sbb bnyak sgt tngok sri devi..so,,'terkenan' laaa...
heheh...mak aku ckp mata aku mcm sri devi laa..
haiyoo..kalo aku cite pon konpem korang tak ingat yg mana satu kn?kn?
takyah la blakon wat2 ingat ok..ahaks..



see guys....??mata aku sememangnye tersangatla boolat~~~
hohohohoho...merry christmas...







1 comment:

  1. Ouhhh.. Ade mata sri devi laa.. Ngee.. Cantek2. :)

    ReplyDelete