Tuesday, March 30, 2010

++asal plak takleh pakai tudung ala2 ariani tuh..~MOTIF???++


salam...hins2~~
fuuuhhh....penat seyh...turun naek tangga 4 tingkat..
tak smpat nk gumuk abes mknan aku hadam cemtu jek..ahahah..
im in a good mood rite nuw..
yelah,,,semlm everything went ok..
mock session wif internal lecturers was very great..
cuma i have a bit worry laahh..
takot tyme MQA dtg btol2 nnt melalut plak ckpnye...tak pasal2 sume tk dpt accreditation..oOPS..~
klaka sgt bile ingat balik cite semlm sbbnye pnyelaras batch da pesan.
tyme interview nnt jgn pakai tudung ala2 arianni...
lorh,,MOTIF???
puas fikir sbb pe takleh pkai tudung cemtu..

so ktorg pon wat assumptions masing2..
nananana~~...

wani :: die nk audit pon kite pnye tasks tyme foundation kn..so,,dulu2 mana ada org pkai tudung ade awning kn..hohoh..

nawa :: bakpe plak takleh pakai ariani...??kalo nk kite jd mcm zmn kite foundation dulu2,,,,aku kne kasik bersih jerawat2 dulu laah...dulu2 muka suci jek..tade sbjik pon jrwat kt muka..


aku ::n aku plak kne naikkan badan aku balek lah kalo gitu..sbb dulu kn aku gumuk...
n sape2 yg kurus dulu kne usaha turun berat bdn dlm masa sminggu lah...muahahaha~~!!

choi jek mulut masing2 time tu..yela...
mana taknye..pemakaian tudung whether ada awning or tade ke sama je..
asal kn kemas n begaya n bole attract MQA's panel kn..
tu lg afdhal..ahaaa..

MySpace

lihatlah anak ku berlari kegembiraan kt atas tuh..lalalala...
im happy..im feelin' great..






1 comment: