Wednesday, March 31, 2010

++i want dat purse so badly...:((...++

salam...
i bet mesti ramai da tido time aku post entry neh..
gagaga..~
td aku smpat tinjau2 blog org yg jual purse,,handbags...n mcm2 la..
gile awh..rambang mata aku tengok brg2 dorang jual..
aku da tak bole..
nmpak barang cantik mula la tahap gatal nk mmbeli naik mencanak..
isk2..tak bole tido mlm kalo ak nk ssuatu tuh..
ahaa...~

cantik kn purse PRADA ni???nak..~~!!!!
im craving 4 this..isk2..


dulu masa aku kecik2 kn..
mak aku bawak g shopping complex..shopping 4 raya..
sumwhere in brunei..
apa nama ntah mall tuh...tak ingat da..
huhu.,,then aku tnampak ada satu baju super chantek..
ala2 duyung n ada topi gitu..awwww~~

hah..ape lg..aku mula la jln slow2,,,
smpai teleng kpale tengok baju tuh..sib baek tak meleleh air liur jek..muahaha,,,
padahal b4 tu mak aku da belikan baju da..
tp masa tu ikot taste die laahh...
so,,,korang tau ape aku wat..???
::

::

::


aku pon ckpla kt mak aku..aku nk sgt baju tu..
then mak aku ckp...
"raya2 mana ada org pakai baju gitu...org pakai baju kurung laa yang..."
then aku wat2 tak reti jek sbb nk baju tu punya pasal..
then aku tnya lg...
"mak,,,bole tak kalo adik nk baju tu..??"(masa tu adik aku tade lg..so aku la adiknye..hoho)
tp bole plak mak wat dek masa aku bitau die..
nak nanges da masa tuh..
mmg aku tekad gile..mesti beli jugak by hook or by crook..
ttbe bole plak tyme tu aku dpt idea..
mmg best lah idea tu..


jeng..jeng..jeng...


seperti cicak melekat kt dinding..
mcmtu jugak aku lekatkan muka aku kt cermin kedai yg jual baju tu..
(sbb baju chantek tu ada kt dlm cermin...so tengok dr luar jek)
mak aku da gelabah dah..mana taknya..
malula babe..org kt dlm kedai n sekeliling tngok aku..
aku??mcm bese...wat tatau ja..kecik2 mana tau malu..akakakak...
aku tanak gerak2 dr situ..even kena tarik mcmana pon..
da mcm ada sticky stuff kt muka aku..
wuhhh....after nk dekat setengah jam..
pujok pon tak makan...

MySpace

mak aku pon surrender,,
yes2!!at last.....~dapat jugak...lalala~
noty kn..??
tp dulu..skank da tak wat dah...sbb skank da tau malu sket...ohohoho..~



kt kaki ada nota:
- skank ni cuba aku try wat bnda sama yg aku wat tyme kecik2 dulu...konpem2 aku dapat...
dapat pelempang free lah jawabnye...hakhak..




4 comments:

  1. haha.. kalo ta dapatnye.. mula la bwat action gaya mcam2 husna.. manjew sangat nih..

    x)~

    ReplyDelete
  2. tak manja,,,,hihi..
    tp kalo da nk sgt kan,,,terpaksa..:P

    ReplyDelete
  3. wah..waha....cik husna kita ni..bukan main...

    ReplyDelete
  4. en zam..
    wohoo...mmg tak men2 punya..ahaha..~

    ReplyDelete