Thursday, April 01, 2010

++bila kebosanan melanda diri..isk2..mula la berserabut...++


slm2...met mlm..~

aku pelik laa...apesal korang arini mcm mls jek nk update blog korang..~
bz sgt ke..??
or mls..??
or ade kecemasan..mcm demam ke..kawen ke...??
huhu..dahla arini aku bosan gile..
n mmg dh jd habit aku waktu2 mlm baca blog org..
blog jogging la katekan...hins..hins..(sbb tu bole maintain slim river)
ops..~!mintakmaafataskeperasananaku.heh.satu nafas je tuh sebut...hoho..
oh my prada...bile da blogger2 feveret aku tak update..
kuciwa aku dibuatnya...huaaa..smpai ati korang...:((
tak kecian ke kt aku yg sedang bersenang lenang neh..tsk2~

--(T____T)--

MySpace

kt kaki ada nota :
-padahal aku yg ngah nulis ni pon rasa mcm malas nk update blog even ada bnyak cite2 yg share ngan korang..ahaa...~
ckp org...dia pon sama..piiraaahhh~!!
ahaha...nyte everibadi..:))



No comments:

Post a Comment