Tuesday, April 27, 2010

++makan2 di farewell party++


salam...~
hye2...nk bitau ni.ttbe rasa mcm nk demam...uuuu~
maybe banyak bersorak sangat kot..
tp rsanya bukan pasal terlebey sorak game bola baling ke ape ke..
tp da 3 hari da mcmni..
help mummy help...~:((

actually bukan nk cite pasal demam sangat..
nk cite pasal jamuan jek...oh.ko mmg gedik!ehee,,,~;O)
arini ari yg paling besy sangat..hari terbaek lah...
MySpace
pagi2 sampai skola je tengok cikgu2 da bawak mcm2 makanan da..
dua meja besar dlm bilik guru dicantumkan sbb bnyak sangat mkanan yg dibawak..rambang mata dibuatnya...hikikhik..
dasar kaki makan kn..mmg pntang ada makanan...tunggu nk ngaap je laa...kuikuikui...;p
ade nasi dagang...laksa...bubur kacang...puding trifle..kek...keropok..
karipap..n mcm2 lagi la..
tal larat aku nk senarai banyak2..
korang nmpak tak maknan ape yg aku highlight kt atas nun?
ahaa,,,,FYI,,tula makanan feveret aku..
aku asik ulang makan bende alah tu smpai 4 round...
gila bnyak laah..
*jgn pertikai nape aku bnyak makan...sbb aku mmg kuat mkan pon..muahaaha~!!*



*mari2....tengok je puding nih...makan takleh...berlapes-lapes weyh...saje je nk kasik korang terliur...*

gile laa...aku bajet jamuan bese2 je..
tak sangka ada guru besar n GPK 1 turun join...
siap ada ucapan n penyampaian adiah lagi...
sonok!
kitorg dimaklumkan yg ni merupakan jamuan kali pertama yg dibuat di skola utk rai cikgu pelatih..
ataupon cikgu praktikum..sebelum ni tak penah dibuat pon.;p
waaahhh....sangat2 terharu..~~
cikgu2 skola rai kitorg ni mcm pengantin baru jek...heheheh...

pas kenyang makan...n rilex2 kt blakang..
ttbe .....~


"cepat2...buat apa yg patut...orang JPN datang...~!"

smpai tersedak aku minum air..isk....datang tak kasik hint pon org JPN neh...

MySpace
*muka orang2 JPN garang mcm emoticon ni*

aku da nmpak cikgu2 lain klam kabut siapkan ape yg patut...rekod P&P n mcm2 lg...
ahaks...lawak plak aku tengok..
tak pernah tngok suasana mcmni..
n taktau plak mcmana rasa nazir datang skola..

aku pon wat2 la sibuk tampal lesson plan kt dalam buku...
padahal minggu ni aku baru nk plan tanak ngajo...wat sesi refleksi je ngn budak2..
ampesss.....JPN da mematahkan semangat aku..hukaloh~


kt kaki ada nota::
-bole tak kalo nazir datang aku lepak je kt meja makan tuh,,,makan wat taktau je..
kalo dorang tengok aku..aku ajakla dorang makan skali...
amcam?brilliant tak idea aku?hihihih...


- a very special thanx to cikgu2 skola sbb susah2 jek wat jamuan utk kitorg yg tak seberapa neh..
ape2..korang semua mmg best!






2 comments:

  1. haha idea yg memang bijak. 4 sure dia tgk terliur tgk cikgu tu makan..

    nway terasa best lak jadi cikgu nie.. hehe

    x)~

    ReplyDelete