Friday, April 23, 2010

++ttbe rasa mcm susah jadi single...sigh~++


salam...~
skank ni ttbe rasa mcm susah plak jd org single neh..
mcm2 hal betol...
slagi kita takde life partner slagi tu ada pengacau...
kalo dalam terms kawan lain..ni kaco ngan ade niat lain..ape lg...niat menggatal lah.
im pretty sure,,mesti ada punyela gal2 lain yg mengalami masalah yg sama ngan aku..pity u n me...=P
seriously,,wa malas nk layan beb..
sometimes im kinda rimas taw...
berbulu mata ngan orang2 yg gediks2 neh..
apesal la dorang takleh duduk diam2 takpon carila pempwan lain kn..
these words are intentionally dedicated to laki2 yg tak sedar diri..
da ade gf,,tp still gatai lg..
da ada bini pon...nk menggatai gak..
yg tua kerepot pon....lagila gatai..!
kang ape2 hal impaknya kena kt aku gak...
benci sungguh!

cubala yg datang kt aku tu yg berjenis sket..mcmni...

Taylor Lautner

ha,,mcm abang jacob da werewolf a.k.a taylor lautner..
ensem,,,menawan...awww..~
i lap u...
MySpace


kt kaki ada nota::
-nnti aku try cari solution mcmana nk wat ngan org2 mcmni..bile aku da jumpe aku post new entry kayh..

4 comments:

  1. hahahaha...btul2!!
    stuju gile ngn entry nih..
    cuba la yg dtg mengacau tu, berkriteria sket..ni tak..sume tak 'semenggah' langsung!
    tak termasuk pun dalam ciri2 lelaki idaman hahaha
    terutama part bf org/laki org tu..menggatai!

    ReplyDelete
  2. owhh.. begitu rupa2nya..

    x)~

    ReplyDelete
  3. sbr la..btw, dah link kamoo dah=)
    nnt link sy juge eay=)

    ReplyDelete
  4. ana:
    ahaha.ape ntah masalah dorang tuh...tak faham betul..

    anon:
    :))

    quon2:
    thanx 4 linking me...link u back..;)

    ReplyDelete