Friday, April 16, 2010

++nape ngan pakcik tu..??++


selamat pagi...~~
arini bangun awal semata2 nk g brekpes ngan cik ika..
g merempit uhh..
hihih..lama gile tak naik moto ngan die pg2..
so she took me to da nearest restaurant...
awal2 lg b4 mkn da kenyang mkn angin..sedap tol jln pg2..hoho..
i wish i cud do diz everyday..

MySpace
vrooom~!!

masa smpai kt restaurant tu ramai btol org dr kalangan staffs maktab...
haiyoo...ni msti kes mls nk msak kt umah..sbb tu bawk anak bini semua mkn kt situ..
--so,,,kawin ngan org rajin mcm i ok--
muahahaha...!!statement keji jek..=P

port mkn kitorg mmg best...btol2 ngadap tibi,,
dahla widescreen...haruslah puas hati ok..
*mcmla tak pena tngok tibi kt umah.huh*

arini aku melantak gile kentang lah,,,bnyak kot aku mkn..
mkn nasi goreng ngan  telur masak ape ntah,,,paru goreng...n mkn jemput2 ikan bilis..
tu ade hati nk mkn kuih lopes..
gile ko.bole meletop perot aku kalo nk mkn smua..hohoho..
actually aku ni pemakan orgnye..
smua aku bedal kecuali ikan keli ngan durian...
yecks...*smbil action gedik2*
ahaha..tp seyesly aku mmg tak mkn bnde2 tu,,taktau sbb ape..
keli tu sbb aku geli tengok..kpale die mcm cik 'U'...
aku mmg pntang tengok cite ade 'ul*r'..
penah skali aku tengok cite anaconda..part ular besar tu nk nganga mkn org...skali2 ngan aku nganga..hahah~!
geli!
durian plak..aku bkn tak pena mkn..penah msa kecik2 dulu..
rasa die sgt pelik..mmg takleh nk telan sbb mcm ada bnde lembik masuk kt dlm tekak..
*isi durian tu kn lembik*
terus nk muntah..

sbnarnya aku bukan nk cite pasal semua tu..
nk cite pasal g mkn td..
sedap2 ngah bntai ns goreng..ttbe org sblah aku tu isap rokok...
Ya Allah,,,asap rokok tu bole plak hala kt aku..kuang asam sungguh,,
puas aku berdehem kuat2..tp die wat derk je..
nk tgor directly tak bole..sbb pakcik kn..i still have sense of respect..
if pakcik,,haruslah bole fikir rasional sket..
ni tak,,mcm org takde sivik jek,,tak hirau org sebelah nk mkn...
geram jek...
serta-merta aku benti mkn..kena bg laluan kt die abeskan rokok dulu...
aiyooo....~
ade plak camtuh...SIVIK DI MANA??

heh,,sape brani tgor aku isap rokok huh,,??meh sini aku sekeyh2..

kt kaki ada nota::
-kalo nk merokok pon agak2 la kn..jgn la wat org len jd mangsa..
kitorg tanak mati dsbbkan asap rokok korang..huhuh..
g jauh2 kalo nk smoking pon..ok?ngerti?

2 comments:

  1. minah rempit 1 nih.. saksikan di area2 berdekatan. hehe

    rokok tak sedap.. gula2 sedap.. hehe

    x)~

    ReplyDelete
  2. setiap post pasti de dia...peminat tol ni husna..heheheehe...all the best

    ReplyDelete