Thursday, April 01, 2010

++"kenang setiap kebaikan yg dibuat, insyaAllah kemaafan tu akan lahir dr hati yg ikhlas..."++


selamat pagi u olz~~

waahh...arini rasa cargas semcm jek..
aku bangun awal seyh dr cik nuri..muahahaha..~!!
bkn pe...toilet umah wat hal lak..air tanak kua..so tpaksa la mandi kt toilet blakang..
isk,,sib baekla toilet kt umah ni ada 3..hohoho..
so,,takyah la berebut2 mcm anai2 nk makan kayu..
tp antara cite toilet,,bangun awal n  tajuk entry kt atas ni mmg tade kaitan lgsung..kuikui..
very da sengal kn makcik sorang neh..;P

hurm,,semlm ingat nk post entry pasal hal ni..
tp ditangguhkan dulu sbb takde mood nk menaip ayat bunga2 bagai gitu,..
semlm aku post kt fesbuk pasal 
"kenang setiap kebaikan yg dibuat, insyaAllah kemaafan tu akan lahir dr hati yg ikhlas..."
waah2...~ 
bukan main lg u..post tuh..
eh2,,betul ke cik husna yg post neh?

*


*


*

ting3~!!betul...post ni dr cik husna ok..anak pak hamid cik lina..


mcm2 respon aku dpt...
ada yg tanya pendapat...
n ada yg suka ngan ayat tuh..
b4 aku post wall semlm,,aku smpat smbang2 ngan ustazah2,,,ustaz n cikgu dr unit bimbingan n kaunseling..
kitorg panggil die IBU..
bila aku smbang2 ngan dorang,,,aku rasa kecik sgt..
bkn maksudnya badan aku ni kecik dr dorang...
maksudnya...ckp ngan org yg berilmu mmg tak terckap aku dibuatnya..
aku lg bnyak duduk dengar...senyum, n mengiyakan...
huhuhu...
kang mnyampuk tak tentu pasal mau memalukan diri sendiri namanya...
so,,,better not to say anything..:))

sumtimes kn...mmg susah kite nk memaafkan org...
not simply to forget centu jek..tol x..??
aku ni jenis org yg susah nk marah kt org,,,
tahap kesabaran mmg 'A' larh...nananana~
once aku da marah mmg susah laah...cakapla ape pon mmg tak lut punye..
kalis pujok wa cakap lu..huahua..
tp btol laa ape org ckp kn..

--..ikot perasaan binasa,,,ikot hati mati..--

MySpace

rasa berdosa wat gitu kt org awh....
idup ni rasa tak tenang jek..
ari2 fikir pasal org yg kita marah tuh..
betul...aku tak tipu...
even mulut ckp tanak maafkan..but deep inside my heart mmg aku da maafkan..
cuma bila ego da jd raja..fhm2 la ape jadik kan..:-P

so,,korang kene ingat,,,perasaan marah n dendam tu tak bole bawak g ke mana pon..
hoii,,,kalo marah bole bawak smpai disneyland korang bitau aku ok..
aku pon nk wat gak!
marah mcmana sekalipon...cuba pujok hati...
kasik tenang sket then baru fikir baik2..
fikir pon kne guna pale otak...jgn guna pale lutut lak..peace..~


kt kaki ada nota :
-bangga gile aku dgr adik aku cik U da totally healed from love disease..
it shows dat girls mmg power..plus,,,die da maafkan kesalahan org yg bnyak melukakan hati dia..
bagusnya...anak sape la neh..
plz refer to da link kalo nk tau cite yg b4 ni..
tepuk dada tnya hati...jalan mana yg korang nk pilih..
so,,korang..ape lg...contoh da ada kn...:))




No comments:

Post a Comment