Tuesday, April 20, 2010

++kejamnyaa...++


salam...~
pg td kt skola ttbe smua students n teacher utk tahap 2 kena panggil berkumpul kt surau..
katanya ada ceramah pasal viva palestin..

masa smpai surau,,budak2 da penuh da kt dlm tuh..
Ya Allah,,,mcm2 bau ko kt dlm tu..ahahaha...bacin.isk.
it took only 30 minutes to deliver informations about what happen in gaza n muslims in palestin..
masa dengar ceramah tu..


baru aku tau ape sbnarnya yg jadi kt org2 islam di palestin..aku menyesal sbb tak amik tau sebelum ni...YA ALLAH...bantulah hamba2 mu di PALESTIN YA ALLAH..~
sangat2 kejam bangsa ISRAEL neh..
mcm2 info aku dpt spanjang aku dengar ceramah tu..hurmm...

1. actually,,,,ISRAEL da bina satu tembok setinggi 8 meter di sekeliling sempadan GAZA..
n kalo tak silap aku ada 7 pintu utama utk masuk palestin..tp 6 drpd 7 pintu utama tu dikawal rapat oleh pihak Zionist..1 je pintu dikawal oleh MESIR..pintu di RAFAH..itu pon mesir jrg2 bukak...taktau sbb ape..

2. stiap pagi tentera zionist akan mengebom 3 kilometer dr kawasan pantai...maknanya nelayan2 takleh g jauh lebih dr jarak tu..kalo g lebih alamatnya menempah maut laa...dorang pon ada guna letupan atau gas fosforus yg diharamkan oleh dunia..sbb gas tu kesannya bole mereputkan tulang,,,mencairkan isi badan..n ibu2 mengandung bole melahirkan anak2 cacat teruk..

3. penaja utama tentera ISRAEL ni adalah COCA-COLA....sbb penceramah ada cerita...bom pertama yg dilepaskan tu ada simbol COCA-COLA yg besar..tryla terbalikkan lambang minuman bergas tu kt cermin..nnti korang akan tau sendiri apa yg die tulis...

*hah,nk minum lg ke bnde ni..?fikir2kan...*


4. skank ni ape yg ISRAEL tengah buat ialah ethnic cleansing,,,ataupon pembesihan/sifar orang2 ISLAM di palestin..even skank nmpak mcm kurang kn..tp sebenarnya die ngah bunuh muslims sket2..secara bersistematik sbb tanak dikecam dunia..

5. AMERIKA banyak membantu ISRAEL dalam peperangan di gaza..jahat tul...AMERICAN IDIOT!!!

6. orang2 islam di palestin ada mencuba utk mengorek terowong bawah tanah...tp diketahui oleh tentera ISRAEL...terus dorang pon sekat dan bom terowong tu..

7. aku tengok sendiri dlm video kekejaman tentera zionist di gaza ramai penduduk kampung yg hanya bersenjatakan batu kena tembak. wanita,,,orang tua dan kanak2 jd mangsanya...

8. seramai lebih dar 300 juta orang ISLAM di timur tengah...kalo mereka bersatu mmg boleh menumpaskan tentera ISRAEL..tp kenapa mesti takot...??mereka tak ramai tp berkuasa dan bermaharajalela..


ni je sedikit sebanyak yg bole aku kongsi berdasarkan apa yg aku dengar...kalo ada silap fakta sikit boleh betulkan dengan cara berhemah..kita patut bersyukur kerana anak-anak muda kt sini still boleh meneruskan pengajian dengan amannya..tetapi masih ada yg tak tahu bersyukur....tanak guna peluang sebaiknya..orang2 kt sana betarung nyawa nk selamatkan diri, anak dan keluarga..tiada apa yg tinggal...rumah yg dulunya banglo 3 tingkat kini hanya tinggal khemah kecil yg buruk..macamana tuk melarikan diri jika mereka disekat dengan ISRAEL BODOH?baik dr laluan udara,laut dan darat...
apa2 pon...kita sebagai ISLAM...sama2lah berdoa supaya kekejaman ni tak berterusan..ALLAHUAKBAR!!
saya pon turut mendoakan.....~

6 comments:

  1. haa mmg dorang sgt kejamm..husna..jom promo website ni..website group yg bantu org miskin/anak2 yatim kat sana

    www.aqsasyarif.com

    kite nak gi perang kt sana tak mampu..ni je la yg mampu buat..

    ReplyDelete
  2. huhu...tq for all the info....mmg teruk diorg tu....tapi lagi sedy coz ade rakyat n pemimpin negara ni dalam diam menyokong mereka baik secara langsung dan tidak langsung...cth plg jelas, kerajaan membuka kilang terbesar coca cola d rantau asia di sebuah negara islam yang disegani duni bernama MALAYSIA...fikir2kn....

    ReplyDelete
  3. tulaa....sama2 boikot air coke..
    ana>>ok...jum2...

    ReplyDelete
  4. hehehe...ttbe zul muncul kt blog aku,,,but not as silent reader lg..;)

    ReplyDelete
  5. salam perkenalan....leh mintak isi maklumat macam ni lagi tak????ramai org tak tau...same2 kite share ilmu....

    ReplyDelete