Sunday, March 07, 2010

++bila keje tak menjadik...apa nk wat...??++


arini 1st tyme aku di observe ngan guru pembimbing 4 minor subjek...
very the cuak lorh..huhu..aku ni sbnarnya bila tade org observe,,,ok jek...(yeke...??tak caya..tnyala anak murid aku...nadiah..tolong jwabkan..nnti cikgu kasik gula2..)

alkisah tersebutla kidah..toyyib,,,,~
arini aku kne ngaja straight 3 masa...non stop..enjin kete api pon bole sangkut beb..
tp tape...ngaja je mcm bese..smpai tak pasan masa da nk abes...
alhamdulillah...bole gak wat as what as i planned..


n again tomorrow plak aku kne observe ag...tak smpat nk nyawa deh..
td smpat g jmpa ngan my lecturer...
lama gak dgr syarahan die...tp syarahan bkn sebarang syarahan ek...semua tu ilmiah..
aku dengar jek...ntah masuk ke idak dlm pale otak ni haa..sbbnye td aku nantok sgt,,,
dahla arini panas terik...smpai nk celik mata pon takleh...

ops..
tipu ok..*
mata aku ni caye ke kalo takle celik..??demmm jek...ahahah~~
cik nuri kata mata aku ni mcm fishball...sedap kalo leh makan...
ape2 jela labu..kalo bab mkn mmg ko la jorenye smpai mata aku pon ko nmpak mcm makanan..tepok2~~
tp aku ni pemangkunya...ahaks..
asalkan mata aku ni leh celik lehat awan dunia dahle...eh..silap2..awan dania...peace...~~


back to da topic..arini kn u olz..aku da puas mikir...mcmana la nk wat lesson plan tuk esok nye,,
adeila...puas perah otak mcm perah tebu..tp hasilnye hmpes jek..
betul la kan..sumtimes kalo otak da terlalu penat...bnde snang pon da takle nk fikir,,
smpaikan nk spell individu pon asek eja INDIDU...sounds like hindu..ngokngek kn..bkn slah saya sbnarnya..tp slh jari nk yg menulis...dusy2...!!amek ko jari..sbb kola aku slh tulis taw,,uhh..

OMG....sgt2 tak suka situation ni..
hurmm....ade sape2 nk tolong aku ke nk wat lesson plan esok..anibadi..??
kalo ade..tolong2 la post kt saya punye inbox fesbuk..(mata blink2*)

agak menakotkan sbbnye lec aku ni terkenal ngan sifat perfectionist nye tu..
so2 scary...kalo slah PIAAPPPP!!!
kne tegur jek...bkn pukul laa...
its just a sound effect only..lalalala~~

tp teguran die tu semua positif...
aku mmg respek die sgt2 sbb die aja mmg sgt2 fhm..
drpd bengal smpai dpt A..
hahahah..

to my students kn..esok korang jgnla ckp bnyak sgt dlm kelas even cikgu tau korang ni SANGAT2 la excited dlm klas cikgu,,(cam dodol ye ayat aku tu...tak bole blaaahhhh....~)
ye sayang2 sekalian...??bole kn...
especially si mat...kalo u bising esok...siapla u...ngeheheh..(gelak ja'at)

dun make me unleash da real me..
sbb kalo i da bertukar...abes kalah sea monster taw.

nota kaki :
seyes weh...sape nk tlong aku wat lesson plan drjah  aku bg ceklat..






1 comment: