Monday, March 08, 2010

++sangat susah untuk memilih..tips2 lelaki idaman.++


salam...hye,,(in a flat mood...)(T___T)

pnah tak korang rasa susah nk awat keputusan dlm hidup..???
itula yg aku rasa skank..
kdg2 kn susah jd org yg single ni...
mcm2 anggapan org kt kte...

"eh nape budak pempwan tu takde balak eh?"


"jual mahal sgt kot..."

tp dorang taktau ape yg aku ngah pikir skank ni..
ape yg aku nakkan dlm hidup..
kalo bole aku tanak terslah buat pilihan lg..
bknnye ati ni tak jeles ble kawan2 kua ngan bf msing2...ade gak rasa sket2...tp tula...
cukupla kesilapan masa lmpau...-IT's OVER-

wuaa....mcm seyes jek ayat aku mlm neh...(mlm ok..sbb aku nulis ni around kul 10 mlm)

org tak faham perasaan aku...tu masalahnya,,,
aku takot keputusan yg aku wat tu bole memakan diri sndiri kemudian ari..
bkn senang nk pilih lelaki yg sesuai..

*

*

*

(>.<)

TIPS OF DA DAY...~~


apa yg aku perhatikan...laki skank suka menumpang kesenangan si perempuan...

kalo dulu kn,,
gals suka sgt ngan ayat neh..."ur money is my money...n my money is money..."
helooo~~~
ayat tu da tak bole pkai da skank eh..dah jd legend da pon..huhu~~

nape leh jd centu...
motif???
pempwan ni jenis yg lembut hati..penyayang..pencinta setia n penyabar...once da sayang...mmg sanggup je bergolok bergadai..smpai diri sendiri pon tak cukup makan...

demm..sgt tak malu la laki2 seperti ini...tak suka...tak suka...tak suka...!!!!!!mencik2..

lg satu...laki skank ni sgt2la pemalas...skali lg perlu diingatkan...bukan smua ek...
aku tak suka laki yg pengotor..tanak wat keje n nk goyang kaki jek kt umah..

weh..kamon la..abang,ayah n adik laki aku pon wat keje umah taw..
takyah suh pon dorang wat gak ats tanggungjawab sendiri...
bkn pempwan jek kne wat semua..
kne ada give and take gitu...~awww...i suke diz type u...


hurm..., mcmana plak ngan laki yg mls smyang/solat...??
haa...ni persoalan utama neh..
mcmana die nk jd ketua keluarga kalo die sndiri pon tak betol...n mcmana die nk bimbing si isteri yg sedia maklum kurang pengetahuan...skadar ckup2 mkan jek.
cewah...rasa mcm ustazah plak aku bg ceramah...hohoho..ceit..pooodah...~


apa y paling penting kn...aku suka kalo laki tu smpoi...cool...tak cepat melatah bila sumthing happen..
da keyword here is RILEX..toksah la nk glabah2 neh..rilek tenang sudey..~~
aku tak suka laki yg bila nk mula mengayat pempwan tu..dia kasik puji2 tinggi melangit,,aku kureng gemor la..
pendek cite aku tak suka laki yg suka mengayat...pantang tok nenek aku ok..
jd diri sendiri jek..

sbb aku akan lebey berminat kpd org2 yg mcmni..

sekian...shukran jazillan...
peace~~









1 comment:

  1. syukur alhamdulillah..

    ada ciri2 dicari dah nie..

    apepun berdoalah agak dirimu diketemukan pada cinta hati..

    x)~

    ReplyDelete