Sunday, March 21, 2010

++haiyooo...pempwan itu sangat tak malu lah..++

salam...~~

pas abes kelas arini aku terus on my lappy..
ape lg...berfesbuking laa...
masa ngah godek2 fesbuk ni..aku saje2 view friends yg da add aku..
tyme tngok satu2 profile friends,,ttbe je aku tertarik ngan on of my friends nih..
actually tak knal pon dak pempwan tu...
dah die add,,so aku approve jela...memandangkan dia tu pempwan..religion plak ISLAM..
so,,haruslah jd kawan aku kn...
tp tulaah,,,rasa cam nyesal plak sbb tak tngok betul2 profile pempwan nih,,

korang nk tau..??
tekejut gile masa aku bukak page die...
nauzubillah~~...mmg sangat tak malu la pempwan neh..
bole plak la die letak pic 'toot' sendirik,,
nk muntah aku tngok,,,wuekkk2~~~(T___T) MySpace
hangin gak aku ngan org cemnih...yelaa...kalo ko tatau malu sgt takyah la gedix2 nk nge'add' aku..g la add orang yg sama jenis ngan ko tuh..
kang tak pasal2 kalo ade anak murid aku bukak or kawan2 laen bukak,,,tak ke aku skali yg malu..
budusyh2!!!
aku rsa mcm nk lepuk je gal tu..hins2..marah neh,,,korang tak dengar ke aku mendengus..huhu..

pas tau je ada pempwan centu..aku ape lg..cpat2 la remove dat gal out of my friends list..
sebelum nasik jd bubur..n bubur jadik basi..eh2,,merepek plak..

hurm,,
ape nk jadi laa ngan org skank ni,,
bnde tu da jadi common in public plak..
mane taknye dorang tu tak kesah pon nk letak pic naked n then nk kongsi2 plak pic die ngan org len..
huduh n tak lalu teman nk nengoknye..



nota kaki :
-pasni kalo ade sape2 yg nk add korang kt fesbuk,,pastikan korang check btul2..sbb takot diorang nk sebarkan anasir2 yang tak baik..bole kn darlink2 sekalian..???promise ngan i kayh...i sayang u olz taw..~
bukan ape,,,takot kita nnti dianiaya n difitnah..sangat tak elok hokey..~




3 comments:

  1. ok noted..

    nasihat baekk n akan lebih hati2..

    selamat mengajar balik..:)

    ReplyDelete
  2. i must agree ngn ape yg u ckp sis..
    sebab pernah skali tu kan.,kwn2 'dat girl' add dekat fb just utk memaki hamun sy.huhuh.so,mmg mengeapprove org yg tidak dikenali sgt2 tak wajar. :)

    ReplyDelete