Tuesday, March 09, 2010

++lupakan masalah skejap,,,skank masa untuk bergembira...++


pas jaga exam pg td around 11 centula...my dear lil sis called me...
she asked me whether i was free or not at dat moment...i thought sumthing happened to her...uhh,,,thank god..upe2nye die ajak g lunch sesama...=)
fuuhhhh~~~lega...
ngatkan napela ngan adik aku sorang tuh..


then after skool terus aku g kt kdai mkn yg kitorg jnji nk date..hukhuk..dah tade bf so date la ngan adik aku..
but plz do not get me wrong...~~
sbb aku ni masih wanita biasa...n so did she...so jgn nk ngengade nk wat cite..lol ~~(◕‿◕)




tyme smbang2 ngan die kt kdai mkn td aku tngok die da smakin matang utk face off ngan her prob..
kalo diikutkan situation td masa kt kdai mkn tu bole menimbulkan ketegangan gak,,
sbb KEBETULAN her ex bf singgah mkn kt situ gak..
tp die wat dunno jek...like they dun know each other...n yet,,die bole chat ngan aku dengan happynye..
im really2 proud of u cik U..
n today....
i can see her sweet smile again...yes2!!dats what i want..
good~~


meriah sungguh umah aku arini...
rmai tetamu..my old roomies..cik emma...n also my lil sis...cik U..
after lunch...kitorg mkn ag kt umah...
ala...serve mkanan bese2 jek like nugget...maggie n also biskut yg di dunk dlm air teh O...
woooo~~bg org2 bujang trangtangtang mcm kami neh dikire okla kn mkn centu...


♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪


happy sesangat harini bila leh kumpul ramai2 kt umah...yela..aku ni dala jrg kua,,,like i said b4 in my previous entry..leh jd potato couch taw aku neh...
hai cik husna..bile la awak nk berubah...


ok ape duduk umah..tak kaco org...
takyah nk expose2 diri n juz wat hal sendirik je kt umah...
ade sape2 nk join club aku x??heheheh...


p/s: sape2 nk join club aku jd geng kentang bole sign in jd follower kt sblah sinun...~
ok...chow~~~






No comments:

Post a Comment