Saturday, March 06, 2010

+++ada penyamar dlm 'belog' saya...+++


baru aku prasan slm smnjak n dua mnjak neh...
ada someone yg sedang mengikuti aku punye blog..n pada masa yg sma die mnyamar jadik org len...
huh???mcmana tuh..???
gle tol la ko penyamar...kunun2 mangsa laa sgt kan...get lost...!!!

tp sah2 bukan cik PERANTAU ye..so encik perantau jgn terasa ye..sila2 senyum balek..haa..kn chumell...~

baru pg td i noticed bout sumthing..but i can't tell yaa...~~ its kinda secretive..
so pade pnyamar..bawak2la g bertobat nun..
n jgn mnyebok dlm page aku slagi aku tak nyebok dlm donia ko..

dahla..mls aku nk lyn si penyamar neh..bek aku g breakfast...
jmput minum air teh O org bujang yg tak seberapa neh..
slurppp......seeedaappp....papai!!


1 comment:

  1. penyamar? hoho mcm best..

    sy sk melawati mana2 blog, kadang2 sy tinggalkan da sign agar lebih mudah dikenali dikemudian hari..

    mungkin sy suka dirahsiakan identiti.. tetapi mahu dikenali..

    nk kata penyamar, mgkin sy pernah melakukannya, tetapi ada sebab2 yg tersendiri. not 4 bad thing but 4 da good..

    x)~

    ReplyDelete