Thursday, November 25, 2010

++aktiviti rumah++


skank ni nak hapdet blog pon takde masa.kalo aku duduk umah memang jarang online sebab sibuk ngan aktiviti2 bersama family tersayang..
so.sorry ye readers...*hukaloh.bajet macam ko banyak pembaca jek.ngueheh*
aktiviti tetap aku kat umah kan.sepanjang ari tengok kartun jek.aku paling minat ngan spongebob.
boleh kata aku jadi macam statue or tugu rumah setiap kali rancangan tu ditayangkan.hehehe.memang sounds macam budak2 kan?tapi masing2 punya minat ape bole buat..


n bila duduk umah aku rasa tenang yang amat..relax...memandangkan pasni aku dah takyah nak mengadap assignment yang berkilo2 tuh.n paling tak boleh blah pas abes belajar ni laptop aku dengan serta merta buat hal..memang amat brilliant sekali..demmit!!
MySpace

n bila duduk umah ni kan..aku ada masalah..tido awal!hehe.
aku kesian sangat kat encik ilebiu sebab selalu  aku tertido time mesej2 ngan dia.ampun ya pak.nggak disengajain..~!
konon2 aku nak tunggu dia sampai abes waktu kerja dia.last2 aku yang 'padam' dulu.ahaha.
orang yang penat keje tu maintain jek tak mengantuk.ciss..lemah tol la ko ni mekna.harap mata je besar.tapi mengantuk pon takleh nak lawan.err..ada kena mengena kah saiz mata ngan tahap kemengantukan?anybody?
nasib baek dia chill n cool.kalo tak..memang merajok tak pasal2 kang..;p

well.aku kat umah memamg tak chance la nak bangun lewat.paling lewat pon kul 6.30 pagi.
mak ayah aku ni paling pentingkan bangun pagi sebab dorang kata nanti rezeki susah nak masuk kalo kita bangun lambat (pemberitahuan untuk kali ke-39)

rindu plak time duduk umah sewa.memang sukati akula nak tido banyak mana..nak buat apa..n segala-galanya adalah sukati.tehee~kalo mak tengok mesti dia mengucap panjang.muahaha.
ala..bukan boleh buat selalu pon kan.time tula nak ngelat2..
k lah.nak sambung wat keja lagi..kang puan veto bising haru!
faham2 jela sape yang dimaksudkan tu ea..hikhikhik.gtg.babai~



No comments:

Post a Comment