Tuesday, November 09, 2010

++kecik hati sape yang tau..(-___-)++


arini aku punya tension+kecik ati sampai pening kepala aku dibuatnya.
sebab ape?usah ditanya.nanti aku sedeyh.nak tolong tadah air mata aku ke?wu...wu..wu...malam ni aku goyah n tak kental plus termerajok plak.tehee~
heip..kali ni memang takleh tahan dari tak emo k..*cet.poyo jek*
jangan risau..seperti biasa i'll get better in time..:D
disebabkan jiwakacao+sedey..so,baik aku duduk diam2..malas nak cakap ape2..
last2 aku masuk bilik.tarik selimut n tido..syahdu jek!padahal waktu tu baru kul 8 lebih. awal gile kot nak tido..bukan ape.malas lah nak layan tension2 nih.buat serabut jiwa dan raga jek.
tak sampai dua jam(huh.lama gak tuh.bajet nak tido setengah jam jek.hehe.) 
aku bangun..tu pon sebab dengar banyak kali die call n mesej.~
ngan kepala pening2 aku jawab call.still rasa berat lagi kepala sampai sekarang.hurm..nak study ape lagi yek?
hopefully aku dah cover semua bab..wish me all da best ye kawan2.
nak sambung balik mood majok ala2 manja..hikhikhik.aww..jangan jelesh u ols~


rindu sangat time kat sini..everything seems to be perfect..

No comments:

Post a Comment