Tuesday, November 16, 2010

++selamat beraya haji di rumah sendiri++

tension kepala otak bila laptop aku dah makin vongoks..huhuh.tuls..sape suh ko ngate2 die..kan dah merajok betul2:((
sajela tu nak suh aku beli lappy baru taw.isk2.
bak maih duit sket banyak..*mata kedip2*
akhirnya aku telah berjaya menjejakkan kaki di negeriku terchenta setelah 2 hari ade kat ipoh.goodbye terengganu..ada umur yang panjang akanku jejak tanahmu.cewah.macam nak buat puisi patriotik plak.tehee~
well.esok semua orang tau yang seluruh umah islam akan menyambut perayaan aidil adha..
biasanya tempat aku kalo raya korban meriah sangat.macam raya pose..tapi kali ni tak..sebabnya tempat aku baru pas kene banjir..orang pon macam takde mood nak raya agaknya..sian sangat.~:((sabar ye..setiap musibah yang diturunkan ada hikmah disebaliknya..so.harap tabah.*muka feeling ustazah*
ingat balik umah nak tolong2 ape yang patut.tapi masuk je kaki kat umah aku tengok semua dah disetelkan oleh ayah n adik laki aku.dah takde ape nak buat..kesan banjir pon dah tak nampak sangat..syukur semua selamat..
dan..dan..yang paling best..dapat jumpa anak buah kesayangan khayla aleesya..dah makin bulat aku tengok die.tomey!!geram jek..dahla manja..babap kang..hehe.



No comments:

Post a Comment