Wednesday, November 03, 2010

++sometimes people does change..:))++


wooot....woot...sangat teruja nak menulis petang ni pas blogwalking n jalan2 jejak kawan lama kat sekolah..
lain yang dicari lain plak yang aku jumpak.haisyh.
skank ni kan...senang cerita orang ada duit buleh ubah segala gala.from up to toe i tell u..what's da point of telling diz?
pfft..terkezut bila aku terjumpa blog junior sekolah aku dulu2.
memang sangat berubah abeslah.(ko cakap orang ko pon sama.tapi sekarang saya dah tak notty ok.hikhikhik)
die berubah jadik semakin gorgeous..kalo aku cakap cantek maknanya cantek betol lah tu.u can trust my point of view. 
masa zaman sekolah dulu.die ala2 aku la..orang laki tengok pon takde selera..pakai tudung senget benget..gelap.selekeh..skank ni bukan main daring lagih.cun plak tuh.wow.
n die pon keje besar skank as a an executive kat sebuah syarikat gergasi kat malaysia nih.im totally impressed.agaknya kan.ape yang die buat dalam masa beberapa taun ni?macam aku gak ke?
kalo dulu aku kan temok..selekeyh..perluke aku ingatkan balik semua tu.rasanya tak perlu kot.sebab ada diantara korang yang dah tengok pic aku dolu2 kat previous entry.n rasanya dah puas gelakkan aku kot..then slowly i began to change...maybe she did da same way too...who knew..or she has meet someone who gives her a big impact especially to her physical appearance....salute lah.
well girl...u better watch out...u dah cantik..mintak2 takde orang yang nak amik kesempatan kat u..insyaAllah...



No comments:

Post a Comment