Monday, November 08, 2010

++dah tau tempat posting?++


salam...hello peeps~
yippee2~!!(sambil tangan tepok macam sealion)
pagi tadi aku dah boleh kejut encik ilebiu macam bese.hikhikhik.suka taw.;D
daripada suara die serak2 bangun tido terus cargas bile bole cakap ngan aku...sebelum masa nak masuk bilik tidor aku sempat call maxis center nak tanya nape die tak bukak line aku even payment dah dibuat?hisk.
pas call tu tak sampai 2 minit terus dah boleh guna.so.ape lagi.terusla antar mesej gudnyte.hehe.


*******

cuak gile aku bila ade yang kata penempatan untuk posting dah keluar...terus cepat2 check...tapi last2 bende ni yang keluar..

404 - File or directory not found.
The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.


tahniah!pasni boleh buat kenduri kesyukuran yea.ampes!


aku rasa kalo dah keluar penempatan ni mau budak2 ipg kecut perot nak jawab final paper..haha.tambah2 yang dapat sabah sarawak ke kan?
mesti tak cukup tido n tak cukup makan susah hati punya pasal.nasibla tak keluar lagi keputusan tuh.
lega mak aji taw.dah2.boleh sambung study...masih ade masa nak belajar berenang n tengok cite survivor banyak2..kene praktis dari sekarang untuk persediaan ke seberang laut.

sape2 nak cek result posting pasni boleh g sini..







No comments:

Post a Comment