Sunday, November 14, 2010

++another scene of babak air mata++

baru je balik dari umah kak sal merangkap aku punya cikgu pembimbing masa berpraktikum dulu...dia punya lontong memang terbaiklah sepanjang 5 taun setengah aku kat terengganu..huhu.g umah die tak pernah kalo tak makan.
sebelum tu aku g umah parents angkat aku kat area sini gak..nak salam2 peluk cium dulu before aku gerak balik kedah pagi esok..dorang banyak tolong aku selama aku duduk kat perantauan.tak pernah berkira dari segi wang ringgit n keringat..happy sangat dapat jumpa orang macamtu.dan mungkin juga aku bertuah sebab dapat bertemu dengan orang baik2..terus dah jadi macam satu keluarga...:))
mak ayah aku selalu pesan..bila kita duduk kat tempat orang kena pandai2 bawak diri..hidup tak susah even berjauhan dengan family..
arini seperti biasa ada babak dramatik di hujung perpisahan..semalam sedey tatkala aku lambai roomate kesayangan aku cik ika n cik nuri..pastu petang tu plak aku sedih tinggalkan cik ummi..aku rasa aku nangis kalah wan maimunah kot.haha.pasni abang rosyam ni bole amik aku berlakon dalam drama air mata yang seterusnya ok.miahaha! ;P n arini plak terpaksa berpisah ngan keluarga angkat yang banyak berjasa denbgan aku..sob..sob..minggu ni aku rasa tak kering2 air mata bila terpaksa mengakhiri pertemuan untuk satu tempoh yang lama..ntah bila bole jumpa lagi pon taktau la..dan aku yakin bila dah jumpa nanti.keadaan akan jadi tak sama..wallahualam~



--"tak rugi buat baik dengan orang"--

No comments:

Post a Comment