Saturday, November 06, 2010

++claim..yeah..++



rasa macam keje kat ofis plak..yela kan..sepetang bersama kawan-kawan menyiapkan borang claim perjalanan..sebab ape aku kata macam ofis?cik nuri macam secretary...ika tukang scan surat tawaran masuk IPG...aku plak?hehe.ala2 sivaji da boss lah.hahakhaktuih.well..duit memang sangat diperlukan nowadays.so.haruslah cepat2 siapkan before da due date..tehee~
rasanya claim macam banyak.tapi dapat taktau berapa.secipot mungkin.takpelah.janji ade gak kan buat belanja kawin nanti.gatai.kuikuikuik..setakat 80 hengget lekat celah gigi je weyh..
petang ni memang indah.tambah2 boleh main wc ngan encik ilebiu..rindu sangat ngan budak yang dah tak botak tuh...(he used to be bald once.hehe.nazar)
tapi tula...kejap je boleh chat ngan die..sebab after dat he needed to go downstairs n took his lunch with her beloved mum..so aku?sambung wat keje aku.belek2 nota...
like usual...after viewing few pages im starting to get boring.hampess jek..
mekna...diz is da final exam..u have to study hard to reach da target u've been aiming.
study smart not study hard..

gambar bajet macam memori 'kau dan aku' kan?takpon macam dalam cite da good old days..hehe.dahla ade signal merah betul2 kat tengah pipi.cheit..mengkantoikan aku jek.
miss him so much.wink2..~


No comments:

Post a Comment