Tuesday, November 02, 2010

++macamana nak balik...++


yay.dah 2 paper abes.tinggal satu jek lagi.
yang tak bestnya.exam quite difficult.sebenarnya soalan takdela susah mane kalo baca.tapi memandangkan kitorang memang ade kekangan masa nak study sebab MQA punye pasal.tu pasai yang jawab macam mengong2 tuh.huh.very dissapointed.:((
kalo boleh nak score la sem last kan.tapi harapan macam tipis jek.huhu.takpela...ade rezeki tak ke mana...tak gitu u ols?
dah.tanakla cite pasal exam dah.menyepoil mood jek.


petang tadi ayah my daddy cool mesej..die cakap kedah banjir.
terus aku macam "omaigod!! macamana nak amek barang nih"
kalo dah jalan2 utama semua nak air.mane nak lalu.hurm.kang tak pasal2 aku kene stay lama kat ganu sebab ayah tak buleh nak datang amik.tanak!nak balik.nak balik!wuaaa~nasib baik ayah aku mesej pas abes exam.masa tu aku ngah beli tak belah kat supermarket.kalo tak....memang kosong la kertas jawapan aku sebab blur..tsk.tsk.
beli junkies lepas gian after exam.hoho.pastu mengketedarah macam orang tak makan seploh bulan.buleh gitu?;p
encik ilebiu kata takpe.makan jek asalkan buleh makan.nanti bile badan dah besar peti ais dah susah nak kurus balik.hohoho.*peti ais tu aku jek mandai tambah.lol*



kat kaki ada nota:
-banyak kali taip n backspace.sebab asik salah taip jek.jari2 tangan ni rasa macam tak hidop je..kejang sebab banyak sangat menulis jawapan esei dalam masa dua hari ni.poyola ko!tapi sungguh weyh.sakit jari aku.



No comments:

Post a Comment