Wednesday, November 03, 2010

++banjir makin teruk++


pagi2 lagi da terjaga bunyi lagu 'fireflies chipmunk version'..my mum called me to inform dat jitra is flooding..BANJIR!!!
MySpace

dalam kepala otak aku membayangkan kucing2 aku berenang ke sana sini dengan gembiranya.haish.menatang tu bukan jenis takut air.tu yang terfikir macamtu..nonsense thought! actually risau gak skank nih.sebab kalo hujan berterusan lagi maknanya umah aku memang masuk air la jawabnye..sebagai langkah berjaga-jaga.parents aku berbantukan diktam aku angkat barang n pindah tempat tinggi sikit sebab sayangla barang2 letrik.kalo rosak nanti ade sape2 sanggup nak ganti ke?dahla households n furnitures kat umah banyak.jenuh la nak mengangkat satu2.ini yang buat aku lagi stress nih.hurm...stress memikirkan banyak perkara yang perlu disetelkan dalam masa terdekat nih.deym~
nak banyak berdoala..sebab bulan 12 ni banyak program nak buat kat umah.adoila..



kat kaki ada nota::
stress ada dua sebab.
1. tak boleh balik sebab jalan utama dah tutup.
2. ayah tak buleh g bank untuk....dot..dot..dot...faham2 jela.money does matter sometimes.huahua.buhbye.salam.




No comments:

Post a Comment